این روز‌ها در بوکس این مشت‌زنان جوان تیم ملی هستند که با امید اولین اعزام خود مبارزه می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۳۲۹۴
فدراسیون بوکس تلاش‌ها را نادیده نگیرد

صحبت از مشکلات مالی فدراسیون بوکس بحث تازه‌ای نیست، مشکلاتی که جلوی خیلی از اعزام‌ها را گرفت، ما را از شرکت در خیلی از مسابقات محروم کرد و البته لیگ را به خاطره‌ای فراموش شدنی تبدیل کرد.

در هر رشته‌ای این جوانان هستند که در تیم‌های پایه باید به‌ آن‌ها اهمیت داد تا پشتوانه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان باشند.

حضور همین مهره‌های جوان است که در آینده تیم ملی بزرگسالانی باتجربه خواهد ساخت و بی‌توجهی به همین جوانان است که می‌تواند انگیزه‌ها را خاکستر کند و آینده را نامعلوم!

تیم ملی بوکس جوانان بهمن مه مسابقات آسیایی را در تایلند در پیش خواهد داشت. رقابت هایی که برسر تعداد نفرات اعزامی به آن بحث است.

در حالی که کادر فنی تیمی هفت نفره را برای اعزام مد نظر دارد سختگیری‌های نایب رئیس فدراسیون همچنان فیلتری برای اعزام درست کرده است تا جایی که فعلاً اعزام چهار نفر قطعی و شرکت دادن سه بوکسور در مسابقات در هاله‌ای از ابهام است.

*برد مقابل بزرگسالان گواهی بر تلاش جوانان

هفت بوکسور جوان تیم ملی بوکس جوانان در مسابقات آماده سازی خود هر هفت مشتزن بزرگسال را شکست دادند تا آرزو‌ها و انگیزه‌های بلند و بالای خود را به رخ مسئولان بکشند.

این حق طبیعی این ورزشکاران است که به مسابقات برون مرزی اعزام شوند و البته وظیفه فدراسیون است که منابع مالی را تهیه کند.

فریاد بی‌صدای این مشت‌زنان نوجوان با مشت‌هایشان در رینگ به گوش می‌رسد و خدا کند که مسئولان فعلی صرفه جویی کردن را تنها در اعزام این جوانان صرف نکنند.باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها