تصویربرداری سری سوم سریال پایتخت در شمال کشور آغاز شد

ارسطو در «پایتخت 3» ازدواج می‌کند

تصویربرداری سری سوم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حالی در شیرگاه مازندران آغاز شده که حضور اکبر عبدی در این سریال به دلیل تداخل بازی‌اش در سریال «معراجی‌ها» منتفی شده است.
کد خبر: ۶۳۲۱۳۳

به گزارش جام‌جم، در سریال «پایتخت 3» محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، سارا و نیکا فوقانی‌اصل و علیرضا خمسه بازی می‌کنند. همچنین مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی و جمعی از بازیگران تئاتر به‌عنوان بازیگران مهمان در این سریال حضور دارند.

در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا به مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما روی دادن ماجرایی در خلال مسابقات کشتی، نقی و خانواده‌اش را وارد ماجرایی تازه‌تر می‌کند. الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال پایتخت 3 درباره روند تولید این سریال به جام‌جم گفت: تصویربرداری این سریال همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول در شیرگاه مازندران آغاز شد. در ابتدا تصاویر هوایی (هلی‌شات) را ضبط کردیم و در ادامه اعضای خانواده نقی جلوی دوربین می‌‌روند و لوکیشن‌های مربوط به زندگی آنها تصویربرداری می‌شود.

وی ادامه داد: استان مازندران از لوکیشن‌های عمده این سریال است و بیش از 60 درصد تصویربرداری در این استان ضبط می‌شود. تهران و ترکیه از دیگر لوکیشن‌های این سریال هستند و با برنامه‌ریزی انجام شده بخش‌هایی از پایتخت 3 در آنجا تصویربرداری می‌شود.

این تهیه‌کننده درباره منتفی شدن حضور اکبر عبدی در این سریال توضیح داد: قرار بود اوایل دی ماه سریال تلویزیونی پایتخت را کلید بزنیم که به‌دلیل حضور اکبر عبدی و فرشاد گل‌سفیدی (تصویربردار) در سریال معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، این امر محقق نشد. ما علاقه‌مند بودیم این دوستان در این سریال ما را همراهی کنند، حتی برای مدتی هم تصویربرداری سریال را به تعویق انداختیم، اما کار آنها در معراجی‌ها تمام نشد.

غفوری تاکید کرد: از سوی دیگر با توجه به این‌که زمان پخش سریال پایتخت 3 برای نوروز تعیین شده، دیگر نمی‌توانستیم کار را عقب بیندازیم و برخلاف میل باطنی و عقد قرارداد با اکبر عبدی نتوانستیم در خدمت او و فرشاد گل‌سفیدی باشیم.وی با اشاره به روند نگارش فیلمنامه گفت: تاکنون نگارش پنج قسمت به پایان رسیده و گروه نویسنده (خشایار الوند و حسن وارسته) مشغول نوشتن فیلمنامه هستند. محسن تنابنده هم سرپرست نویسندگان است. نگارش فیلمنامه همزمان با تصویربرداری ادامه دارد. وی درباره حضور دوقلوها گفت: با بازگشت سارا و نیکا فوقانی‌اصل به ایران دغدغه‌ای برای حضور دوقلوهای خانواده نداریم و آنها در سریال پایتخت حضور خواهند داشت.

برخی از عوامل سازنده سریال عبارتند از: مجری طرح: علیرضا نجف‌زاده، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار هلی‌شات: شهروز کیایی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر برنامه‌ریزی: علی صابری، تدوین: خشایار موحدیان، صداگذاری: مهرداد جلوخانی، آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد و عکاس: نادر فوقانی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها