با نخستین دروازه بان تاریخ باشگاه پاس

ظلی: بازگشت پاس به تهران شرط دل و عقل است

تاثیر 90 روی تصمیم کمیته انضباطی

صادقیان محروم احتمالی پرسپولیس

سه نوبت ضربه با آرنج به بازیکنان حریف ، پرونده ای که ممکن است از 90 به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.
کد خبر: ۶۳۰۷۴۱
صادقیان محروم احتمالی پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ، پیام صادقیان بازیکن جوان پرسپولیس کم کم دارد به یک بازیکن پرحاشیه تبدیل می شود. او در گفت و گویی اعلام کرده در ماه 10 میلیون تومان خرج تیپش می کند! اما حاشیه های این بازیکن تنها این مورد نیست بلکه ضربه با آرنج به صورت حریفان از دیگر مسائلی است که ممکن است در روزهای آینده برای صادقیان گران تمام شود.

با توجه به ضریب نفوذ بسیار بالای برنامه نود روی تصمیمات فدراسیون فوتبال، باید منتظر احضار فوری پیام صادقیان به این مجموعه برای رسیدگی به مساله سه نوبت ضربه زدن او با آرنج به بازیکنان حریف باشیم.

کمیته انضباطی بارها نشان داده تا چه حد فرمان‌بر برنامه نود است و به این ترتیب بعد از اصرار شنبه‌شب عادل به متخلف بودن صادقیان و ضرورت تنبیه او، به احتمال فراوان حسن‌زاده و شرکا پیام را با محرومیت از همراهی تیمش در یک مسابقه روبرو خواهند کرد. اکنون باید دید همای سعادت روی دوش کدام تیم می‌نشیند؛ نفت تهران یا فولاد اهواز؟ البته یک احتمال بدبینانه دیگر هم وجود دارد؛ اینکه کمیته انضباطی صدور حکم صادقیان را تا داربی کش بدهد و با محروم کردن او در این مسابقه، مقدمات همراهی این بازیکن با تیم امید را فراهم بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها