ممنوعیت استخدام نیرو در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: ما به هیچ وجه نیروی انسانی جدید استخدام نمی کنیم حتی اگر کسی بخواهد رایگان کار کند به خدمت او نیازی نیست چرا که حدود 100 هزار نیروی ناکارآمد فعلی از همین طریق به آموزش و پرورش تحمیل شده است. لذا من از همین جا اعلام می کنم بکارگیری نیروی انسانی جدید به هرعنوان ممنوع است.
کد خبر: ۶۳۰۱۶۸
ممنوعیت استخدام نیرو در آموزش و پرورش

علی اصغر فانی در دومین روز گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، با اشاره به سوابق هوشمند سازی در سایر کشورها اضافه کرد: کشورهایی که هوشمند سازی را با سخت افزارآغاز کرده‌اند، شکست خورده‌اند. لذا ابتدا باید تعریف روشنی از هوشمند سازی ارائه شود و بازمهندسی صورت پذیرد.

فانی با اشاره به وضعیت پیش دبستانی در گذشته افزود: بر اساس اقدامی نه چندان کارشناسی شده پیش دبستانی را به حوزه غیرانتفاعی منتقل کردند که جایش آنجا نبود. لذا ما آن را به معاونت ابتدایی بازگرداندیم؛ البته باید نیروهای این بخش به مناطق محروم و دوزبانه هدایت شوند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: ما به هیچ وجه نیروی انسانی جدید استخدام نمی کنیم حتی اگر کسی بخواهد رایگان کار کند به خدمت او نیازی نیست چرا که حدود 100 هزار نیروی ناکارآمد فعلی از همین طریق به آموزش و پرورش تحمیل شده است. لذا من از همین جا اعلام می کنم بکارگیری نیروی انسانی جدید به هرعنوان ممنوع است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
برای وزیر آموزش و پرورش واقعا متاسفم كه نیروهای متعهد جوانی را كه از طریق آزمون و چندین مرحله مصاحبه وارد آموزش و پرورش شده اند ناكارامد می داند. شاید باید همانند قبل به جای نیروهای رسمی از نیروهای حق التدریس استفاده می شد. خدا خودش به داد معلمان برسد

نیازمندی ها