کشف 5 کیلو شیشه در شهرستان ایذه

ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایذه دو سوداگر مرگ را دستگیر و پنج کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.
کد خبر: ۶۲۹۸۲۸

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی شوهانی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایذه فردی که قصد وارد کردن ماده مخدر شیشه به شهرستان را داشت، شناسایی کردند.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد، این فرد قرار است یک محموله ماده مخدر صنعتی شیشه را با یک دستگاه خودرو از یکی از استان‌های همجوار وارد شهرستان کند که دستگیری این فرد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ شوهانی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با حضور در مبادی ورودی و کنترل خودروهای عبوری، خودروی حامل ماده مخدر را با دو سرنشین شناسایی کرده و به راننده دستور ایست دادند، اما وی بدون توجه به ایست پلیس متواری شد.

تعقیب و گریز با قاچاقچیان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان یادآور شد: پس از مدتی تعقیب و مراقبت، سرانجام خودرو متوقف و دو سرنشین آن دستگیر شدند و ماموران در بازرسی از خودرو پنج کیلو گرم ماده مخدر شیشه کشف و ضبط کردند.

با انتقال متهمان به اداره مبارزه با مواد مخدر و اعتراف سوداگران مرگ به قاچاق شیشه،‌دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و متهمان برای ادامه تحقیقات و شناسایی دیگر اعضای باند در اختیار ماموران قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها