آن از فوتبال این از وضعیت کمیته ملی المپیک

علی آبادی از جان ورزش ایران چه می خواهد ؟

ادامه واکنتش ها به تغییر اساسنامه در انتخابات کمیته ملی المپیک

باعث خنده مجامع جهانی نشویم

واکنش مخالفان تغییر آیین نامه انتخابات کمیته ملی المپیک ادامه دارد و این در حالی است که ثبت نام کاندیداها از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۶۲۸۱۶۸
باعث خنده مجامع جهانی نشویم

به گزارش جام جم ورزشی ، محسن مهرعلیزاده رییس سابق سازمان تربیت بدنی درباره آیین‌نامه اجرایی کمیته ملی المپیک که اخیرا به تصویب هیئت اجرایی رسیده و مغایرت آن با اساسنامه گفت: تا جایی که می‌دانم آیین‌نامه مغایرتی با اساسنامه ندارد و جزو اختیارات هیئت اجرایی است که آن را تنظیم کردند. از نظر حقوقی هم مشکلی در آن نمی‌بینم.برخی به هر شیوه می‌خواهند وارد کمیته شوند و برخی‌ها هم بر هر شیوه‌ای می‌خواهند بمانند.

 مهرعلیزاده در ادامه به عضویت 50 نفر در هیئت رئیسه فدراسیون‌های مختلف در زمان عباسی اشاره کرد و گفت: با عضویت این افراد این شائبه مطرح می‌شود که آیا آنها با هدف خاصی وارد شده‌اند؟ آیا آنها صلاحیت مدیریت ورزش را دارند؟

 وی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه خودتان تمایلی برای ثبت‌نام در انتخابات کمیته دارید یا خیر تصریح کرد: هنوز فکری در این باره نکرده‌ام اما تا زمانی که این رقابت‌ها منفعتی و باندبازی باشد حضورم به نفع ورزش نیست.

مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس در خصوص اتفاقات این روزهای کمیته ملی المپیک گفت: نمی‌خواهم در مورد حضور آدم‌ها و اینکه چه کسی حق ورود دارد و چه کسی حق ندارد بحث نمی‌کنم بلکه نگاه من است که وقتی انتخابات کمیته ملی المپیک می‌خواهد برگزار شود، باید از تمام ظرفیت ورزش کشور استفاده کرده و نباید راه را به روی کسی بسته و ظرفیت‌ها را محدود کنیم. اگر این کار را انجام دهیم به شعور و فهم اعضای مجمع توهین کرده‌ایم؛ اعضایی که تحصیلکرده و کار بلد و بیشتر نیز رؤسای فدراسیون‌ها هستند.

 وی ادامه داد: در خصوص یکسری اقدامات علی‌آبادی با وجود اینکه احترام ویژه‌ای برای وی قائل هستم، بحث جدی دارم. اینجا بحث کارشناسی مطرح بوده و دیگر عناوین مطرح نیستند. اینکه 3 روز مانده به ثبت نام یک آیین‌نامه‌ای تصویب شود، هیچ منطقی بر آن حکمفرما نیست و هر کجای دنیا نیز در این خصوص صحبت کنید به ما خواهند خندید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها