موحدی: استثنایی بودیم که صدرنشین را شکست دادیم

شهرداری زاهدان؛ شگفتی‌ساز لیگ والیبال

شگفتی‌ساز هفته دهم لیگ برتر والبیال تیمی نبود جز شهرداری زاهدان. حمید موحدی که شاگردانش با برتری مقابل متین ورامین به صدرنشینی این تیم خاتمه دادند، تاکید کرد؛ تیمش فوق استثنایی ظاهر شد تا به این موفقیت دست یابد.
کد خبر: ۶۲۸۰۷۴

سرمربی شهرداری زاهدان پس از آن‌که تیمش 3 بر یک متین ورامین را با شکست بدرقه کرد، تصریح کرد: دیدار با متین ورامین، یک بازی سطح بالا و بسیار فنی بود. تیم متین مهره‌های شاخص تیم ملی را در اختیار دارد که طبیعتاً باید قوی‌ترین تیم لیگ باشد. بازیکنان اصلی و ذخیره این تیم به هم نزدیک هستند و سرمایه‌گذاری کلانی در این باشگاه برای بازیکنان و کادرفنی انجام شده است. در مقابل تیم ما مشکلات زیادی از نظر مالی و امکانات دارد که باعث افت شدید عملکردمان شده است.

موحدی در گفت‌وگو با تسنیم افزود: ما با انجام یک بازی پرقدرت، اختیار عمل را از بازیکنان متین گرفتیم و هر 3 امتیاز بازی را به دست آوردیم.

در هفته دهم لیگ برتر والیبال این نتایج به دست آمد: پیکان تهران 3 - سایپای البرز یک، شهرداری زاهدان 3 - متین ورامین یک، باریج اسانس کاشان 3 - نوین کشاورز یک، آلومینیوم المهدی بندرعباس 2 - کاله مازندران 3، بازرگانی جواهری گنبد یک - شهرداری تبریز 3، میزان مشهد 3 - شهرداری ارومیه صفر.

هفته یازدهم لیگ برتر والبیال در حالی روز سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود که هم‌اکنون تیم‌های باریج اسانس کاشان، متین ورامین و میزان مشهد با 21، 19 و 17 امتیاز در رده‌های اول تا سوم این رقابت‌ها قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها