سرمربی تیم ملی در تاتنهام؟

کروش: دوست دارم به لیگ انگلیس برگردم

حاج‎رضایی اعلام کرد

کریمی آماده به‎درد تیم‎ملی می‎خورد

کارشناس فوتبال اعتقاد دارد اگر در فاصله باقی مانده تا جام‎جهانی در بحث آماده‎سازی کارهای مطلوبی اجرا شود، امیدهای ایران افزایش پیدا می‎کند.
کد خبر: ۶۲۷۷۸۹
کریمی آماده به‎درد تیم‎ملی می‎خورد

امیر حاج‎رضایی در گفت‎‎وگو با ایسنا، در مورد اینکه برخی معتقدند گروه ایران در جام‎جهانی آسان است، اظهار کرد: نظر هر کسی محترم است و باید با دید مثبت به این نظرها نگریست و اینکه هیچ منظوری پشت صحبت‎های دوستان نیست.

وی با بیان اینکه ایران در گروه متعادلی قرار گرفته است، تأکید کرد: نتیجه گرفتن در جام‎جهانی بستگی به امادگی دارد. 6 ماه را به‎راحتی از دست داده‎ایم و نیاز است در 6 ماه باقی‎مانده خیلی کار کنیم که در این صورت امیدها افزایش پیدا می‎کند.

حاج‎رضایی در ادامه گفت: وظیفه‎ی جامعه‎ای رسانه‎ای است که واقعیت‎ها و حقایق فوتبال ایران را بیان کنند.

این کارشناس فوتبال با محکوم کردن توهین به لیونل مسی در فضای مجازی، ادامه داد: ایران کشور کهن و با فرهنگی است و این کارها درست نیست. اهانت کردن به بازیکن رقیب محکوم است، اقلیتی دست به این کار زده‎اند و اکثریت ایرانی‎ها مخالف هستند و من هم از این کار متأسف شدم.

وی درباره اینکه کی‎روش بازیکن‎های جدید و آماده لیگ برتر را به تیم‎ملی دعوت نمی‎کند، بیان کرد: معتقدم جام‎جهانی جای تجربه‎اندوزی نیست. کی‎روش تیم خودش و استخوان‎بندی آن را می‎شناسد، حالا اگر چند بازیکن جدید را هم دعوت کند، خوب است.

علی کریمی برای حضور دوباره در تیم‎ملی اعلام آمادگی کرده که حاج‎رضایی در این باره به ذکر یک جمله بسنده کرد: کریمی آماده به‎درد تیم‎ملی می‎خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها