دو مرد که با تخریب قفل مغازه‌های فروش مواد غذایی و نوشت‌افزار در شهرستان شهریار در غرب استان تهران، پول و اموال سرقت می‌کردند، تحت تعقیب قرار گرفتند و یکی از آنها از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۷۶۰۳

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از سرقت اموال و پول از مغازه‌اش خبر داد و گفت، هنگام ظهر مغازه‌اش را تعطیل و پس از بازگشت مشاهده کرده، قفل مغازه تخریب و دو‌میلیون تومان پول و بخشی از اموال سرقت شده است.

با تشکیل پرونده به دستور بازپرس برجسته، تحقیقات کارآگاهان اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران برای دستگیری سارق آغاز شد.

در ادامه افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، از تخریب قفل مغازه‌هایشان ـ که اغلب فروش مواد غذایی و نوشت‌افزار بوده ـ و سرقت اموال شکایت کردند.

با افزایش شکایت‌ها، ماموران در بررسی محل‌های سرقت متوجه شدند شیوه دزدی‌ها یکی است.

دستگیری سارق

جستجو در این باره ادامه داشت تا این که دو روز پیش ماموران انتظامی شهریار هنگام گشتزنی مشاهده کردند کرکره یک مغازه نیمه باز است و سروصداهایی از داخل آن شنیده می‌شود و قفل در نیز تخریب شده است. ماموران با اطمینان از این که دریافتند سارقی داخل مغازه است، کرکره را بالا زده و مشاهده کردند مردی در حال سرقت اموال است.

ماموران با هماهنگی قضایی متهم را دستگیر و همراه اموالی که سرقت کرده بود، به پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل کردند. متهم در بازجویی به سرقت سریالی از مغازه‌های شهرستان شهریار با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

اعتراف متهم

متهم درباره نحوه دزدی‌هایشان گفت: من و همدستم که متواری است، ماده مخدر شیشه مصرف می‌کنیم و چندی پیش هم به اتهام سرقت زندان افتادیم و پس از آزادی، سرقت از مغازه‌ها را از سر گرفتیم. ابتدا با شناسایی مغازه‌های فروش مواد غذایی و نوشت‌‌افزار، آنها را زیرنظر می‌گرفتیم و وقتی مغازه‌داران هنگام ظهر مغازه‌هایشان را تعطیل می‌کردند، قفل در مغازه‌ها را تخریب و پول، کارت شارژ تلفن همراه، انواع مواد غذایی و نوشت‌افزار را سرقت می‌کردیم که در این سرقت، همدستم بادیدن پلیس از محل فرار کرد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی و جستجو برای دستگیری دیگر متهم فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها