این روزها در فوتبال ایران پاسخ یکدیگر را در رسانه ها دادن و یا علیه هم مدرک جمع کردن به کارهای روزمره و عادی اهالی فوتبال تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۲۶۵۵۷
حاشیه های جدید داوری در برنامه امشب 90

به گزارش جام جم ورزشی ، در فوتبال ایران روزی نیست که مربیان علیه یکدیگر حرف نزنند. این جریان را می شود به برخورد لفظی مربیان و بازیکنان با داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال نیز تعمیم داد .

یک روز داور ، یک روز فلان مسئول و یک روز بهمان مربی و همین طوری که می گذرد با این حرف های حاشیه ای و جدال های لفظی به نظر نمی رسد مشکلات فوتبال حل شود. حتی کمیته های فرهنگی و اخلاق که برای رعایت نکات اخلاقی تاسیس شده اند در این سال ها نتوانستند چاره اندیشی کنند به این ترتیب فوتبال هر روز شاهد حوادث غیرمترقبه است.

بعد از آنکه کمیته استیناف، علی دایی را دو جلسه از همراهی تیمش محروم و او را جریمه نقدی کرد، سرمربی پرسپولیس به حکم صادر شده به شدت اعتراض و علیه علیرضا صالحی رئیس این کمیته مصاحبه کرد.

حرفهای دایی البته بی پاسخ باقی نماند و رئیس کمیته استیناف، سرمربی پرسپولیس را تهدید کرد که در صورت ادامه این روند، جریمه بیشتری برای او در نظر خواهد گرفت.با توجه به آنکه دایی نسبت به احکام کمیته استیناف معترض است و آن را تبعیض آمیز می داند، در حال جمع آوری مدارک و مستندات علیه رئیس کمیته استیناف است تا با دست پر به تقابلش با صالحی ادامه دهد.

بحث افشاگری امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش علیه تیم داوری بازی داماش و ملوان نیز در همین راستا قرار دارد که قرار است امشب مدیرعامل تیم رشتی در برنامه 90 افشاگری کند.نوع ادبیات عابدینی نیز معمولا احترام آمیز نیست و به نظر می رسد امشب در صورت پخش حرف های عابدینی حاشیه های جدید برای فوتبال ایران به ویژه در بخش قضاوت ها به وجود آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها