روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد؛

آخر هفته با فیلم‌های سینمایی رنگارنگ

روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد،«اتهام»، «پسر رمز ارزی»، «بزرگ‌ترین هوادار»، «ملوان من، عشق من»، «بچه پرحرف»، «مرد مورچه‌ای و زنبورک» و «پرواز پیالی» جدید‌های هفته و عیدانه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در خدمت بینندگان هستیم.
کد خبر: ۱۴۷۳۳۲۸

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از روابط عمومی صدا و سیما، «اتهام»، «پسر رمز ارزی»، «بزرگ‌ترین هوادار»، «ملوان من، عشق من»، «بچه پرحرف»، «مرد مورچه‌ای و زنبورک» و «پرواز پیالی» جدید‌های هفته و عیدانه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در خدمت بینندگان هستیم.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «اتهام»، «پسر رمز ارزی»، «غریب»، «محمد رسول الله (ص)»، «سکسکه»، «مدرسه پیرمردها»، «رحمت عالمیان»، «اخراجی‌ها ۱»، «ارتش دزدها»، «اخراجی‌ها ۲»، «بزرگ‌ترین هوادار»، «ملوان من، عشق من»، «رادیکال»، «دیزی کوئوکا، ترسناک‌ترین حیوان دنیا»، «در جستجوی دری»، «بچه پرحرف»، «صدای پای من»، «مرد مورچه‌ای و زنبورک»، «طلای مکنا»، «فیلم سازی»، «در جستجوی خوشبختی»، «شیلات»، «هوگو»، «یک ببر»، «هیچکس»، «جونیور بانر»، «آقای لازار»، «هوک»، «جامه قهرمانی»، «فرار بزرگ»، «سوغات فرنگ»، «مرا به خاطر بسپار»، «ویل هانتینگ نابغه»، «لیلی با من است»، «مردی به نام اوتو»، «ژی در مسیر رالی»، «داستان اسباب بازی ۴»، «پاندای کونگ فو کار ۴»، «دنیای ژوراسیک»، «پرواز پیالی»، «اشکنه»، «اخاذی»، «خانه‌ای کنار ابرها»، «مرد عمل»، «پنجاه درصد زندگی»، «دولیتل» و «بی پلاک»؛ پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه مصادف با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس، از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

 شبکه یک سیما

به گزارش روابط عمومی و رسانه‌های نوین معاونت سیما، فیلم سینمایی جدید «اتهام» به کارگردانی «فیلیپ بارانتینی»، پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی شانیل کولار، فرانسیس توملتی و نیلا عالیا خواهید دید: زمانی که هری قصد دارد با قطار به خانه پدری برود، در ایستگاه قطار در لندن بمب گذاری می‌شود و چهره با کلاه هری که بسیار شبیه شخصی است که مظنون بمبگذاری است باعث می‌شود عکس او در فضای مجازی به عنوان بمب گذار پخش شود. این جوان مسلمان بی گناه به تروریست بودن متهم می‌شود و مردم خشمگین برای گرفتن انتقام به دنبال او هستند. او که در خانه پدری خود تنهاست با مهاجمان افراطی روبرو شده و زخمی می‌شود و به سختی می‌تواند جان خود را نجات دهد و فردای آن روز مشخص می‌شود که ...

فیلم سینمایی جدید «پسر رمز ارزی» به کارگردانی «شادی ال هاموس»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی شاهین ال هاموس، صبری سد ال هاموس، مین کول، اوریم آکیگیت، نادیا امین و ولدیمیر بارابانوف؛ در سال ۲۰۲۳ جریان دارد. شخصی به نام امیر، که پیش از این در تلاش برای نجات رستوران پدرش در آمستردام بوده است، با یک اختلاف خانوادگی مواجه می‌شود. این اختلاف او را به تصمیمی می‌اندازد که برخلاف انتظار، استعفا دهد. اما در این لحظه تصمیم‌گیری، او با روی، یک کارآفرین جوان و موفق در زمینه ارز‌های دیجیتال آشنا می‌شود. این آشنایی باعث می‌شود امیر به دنیای پیچیده و مهیج ارز‌های دیجیتال کشیده شود و ...

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی «محمد حسین لطیفی»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در کردستان و شیوه فرماندهی منحصر به فرد او در اتحاد مردم و رفع شرایط بحران پرداخته است. در سال ۱۳۵۸ با آغاز ناآرامی‌ها در کردستان به دست احزاب کومله و دموکرات، محمد بروجردی از طرف امام (ره) مأموریت می‌یابد تا به عنوان فرمانده سپاه کردستان وضعیت را به حالت عادی بازگرداند که ...

بابک حمیدیان، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، حسام محمودی، مهران احمدی، فرهاد قائمیان و هژیرسام احمدی در فیلم سینمایی «غریب» به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی «مجید مجیدی»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
این فیلم سینمایی از محاصره مسلمانان در شعب ابی طالب آغاز می‌شود و سپس به دوره پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. این فیلم رخداد‌های پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی و صحنه‌های دوره شیرخوارگی و خردسالی پیامبر را پیش چشم مخاطبان به تصویر می‌کشد.

علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور و نسرین نصرتی از بازیگران این فیلم هستند در فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» هنرنمایی کرده اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «سکسکه» به کارگردانی «مالهوترا پی سیدهارت»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۲:۲۵ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی رانی موکرجی، نیراج کابی و ساچین خواهیم دید: نینا ماتور، یک معلم مشتاق با یک مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، از سندرم تورست رنج می‌برد. وضعیت او باعث می‌شود که او صدا‌های غیر قابل کنترل از خود بروز دهد. اگر چه او در ۵ سال گذشته در تلاش برای تدریس ناموفق بوده است، ولی توسط مادرش و برادر کوچک ترش حمایت می‌شود. پدر و مادرش هم چندین سال قبل از هم جدا شده‌اند، به همین دلیل رابطه نینا با او خوب نیست و کاملا متفاوت هستند. او که با این اختلال عصبی مواجه هست و مدام سکسکه می‌کند به دنبال شغل معلمی است و این عیب باعث می‌شود هیچ مدرسه‌ای او را قبول نکند تا این که پیشنهاد معلمی یک کلاس به او می‌شود، اما این کلاس و شاگردانش وضعیت عادی ندارند ...

فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» به کارگردانی «سیدعلی سجادی‌حسینی»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۰۸:۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم خواهیم دید: پسران آقای پاک نهاد مؤسس مدرسه ناشنوایان به بهانه این که پدر به خارج از کشور رفته است می‌خواهند ساختمان قدیمی مدرسه را خراب کنند و جای آن پاساژ بنا کنند. نوه پیشکار آقای پاک نهاد برحسب تصادف درمی یابد که او برخلاف گفته پسرانش در جایی نگهداری می‌شود که به نظر می‌رسد که مدرسه پیرمرد‌ها باشد. فسقلی با پنهان شدن در اتومبیل پسران پاک نهاد سر از یک آسایشگاه سالمندان درمی آورد. فسقلی با کمک پیرمردان ساکن آسایشگاه و سرآشپز آنجا تصمیم به نجات پاک نهاد می‌گیرد که ...

سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، زنده یاد مهدی فتحی، گوهر خیراندیش، زنده یاد جعفر بزرگی، زنده یاد جمال اجلالی و علیرضا رئیسی در فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «رحمت عالمیان» به کارگردانی «نجده اسماعیل انزور»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۲:۲۵ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی رفیق علی احمد، نجاح سفکوتی، عمار شلق، مروان شاهین؛ از دوران عبدالمطلب جد بزرگوار پیامبر اکرم (ص) آغاز می‌شود و بیان کننده اتفاقات و حوادثی است که پیش از تولد حضرت محمد (ص) و در زمان عبدالمطلب رخ می‌دهد. پایان این فیلم با تولد پیامبر اکرم (ص) است ...

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۱» به کارگردانی «مسعود ده نمکی»، پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم در مورد مجید سوزوکی، فرد شرور محله است که عاشق دختر میرزا که معتمد محله است، شده. میرزا خانواده‌ای مذهبی هستند. وی سعی می‌کند که خود را موجه نشان دهد، ولی هربار مشکلی پیش می‌آید که خانواده دختر متوجه دروغگویی مجید می‌شوند. مجید که به تازگی از زندان آزاد شده تصمیم می‌گیرد به جبهه برود و این بار نمی‌تواند کلکی سوار کند و باید واقعا عمل کند او با عده‌ای اراذل و اوباش که دوستان وی هستند به جبهه می‌رود ...

محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، کامبیز دیرباز و ارژنگ امیرفضلی در فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۱» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ارتش دزدها» به کارگردانی «ماتیاس شوایگهوفر»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ماتیاس شوایگهوفر، ناتالی امانوئل، استوارت مارتین و جاناتان کوهن خواهیم دید: لودویک مرد جوانی است که در یک بانک بسیار خلوت یک کار کسالت بار و یک زندگی معمولی دارد. او عاشق بازکردن پیچیده‌ترین قفل‌ها و گاوصندوق‌ها است تا اینکه در یک روز یک دختر جوان به او پیشنهاد می‌دهد که وارد گروه آن‌ها شود. لودویک وقتی متوجه می‌شود ماجرا سرقت و کار غیرقانونی است جواب منفی می‌دهد، اما وقتی می‌فهمد که قرار است به سراغ سه گاوصندوق افسانه‌ای بروند حاضر می‌شود با آن‌ها همکاری کند و ...

فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲» به کارگردانی «مسعود ده نمکی»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۰۸:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: درگیری شدیدی در منطقه نبرد ادامه دارد. دشمن بیمارستان صحرایی را محاصره می‌کند و همه اخراجی‌ها و همرزمانشان در پی راهی برای نجات می‌گردند. دشمن با اسیر گیری گسترده قصد یک مانور تبلیغاتی را دارد. همه اسرا به یک اردوگاه اسرای ثبت نام نشده، منتقل می‌شوند. خانواده اخراجی‌ها برای زیارت عازم مشهد هستند و به طور ناخواسته درگیر یک حادثه تروریستی می‌شوند و...

اکبر عبدی، جواد هاشمی، حسام نواب صفوی، امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم بازی کرده اند.

فیلم سینمایی جدید «بزرگ‌ترین هوادار» به کارگردانی «فلیپ گیلارد»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جرارد لانوین، آرتوس، ناتاشا اندروز و آنتونی هیل خواهید دید: ژرارد هنرپیشۀ پا به سن گذاشتۀ فرانسوی است که از محبوبیت زیادی نزد مردم برخوردار است. او رفتاری متین، اما خشک و رسمی داشته و بسیار منضبط و قانونمند است. اما حضور او در یک فیلم مشترک آمریکایی- فرانسوی همه چیز را به هم می‌ریزد.

ژرارد برای حضور در لوکیشنه‌ای فرانسوی فیلم یک روز دیگر به حومۀ پاریس دعوت می‌شود. از اقبال بد، کارگردان فرانسوی فیلم دچار مشکل قلبی شده و تهیه کنندگان آمریکایی اثر، کارگردان جوان کانادایی اهل کبک (باب) را که او هم فرانسوی زبان است، برمی گزینند. اما باب فرهنگ، رفتار، روش کار و حتی لهجۀ متفاوتی داشته و از همان روز اول بین او و ژرارد اختلاف نظر وجود دارد. باب اهل تغییر دقیقۀ نودی فیلمنامه و برداشت‌های متعدد است و بازیگرانش را با تمثیل‌های حیوانی راهنمایی می‌کند! از سوی دیگر، خرابی استخرِ خانۀ اجاره شده برای ژرارد بر مشکلات می‌افزاید.

جوانی که برای رفع مشکل استخر می‌آید، بسیار خونگرم، پر حرف و پر انرژی است. او که مومو نام دارد هر لحظه، هر آن و همه جا، پیش روی ژرارد است و حتی به اتفاق خانواده اش در همان اولین روز فیلم برداری در لوکیشن حاضر می‌شود. ژرارد که سکوت، آرامش و نظم را دوست دارد، این شرایط را برنتافته و با مومو و باب اصطکاک پیدا می‌کند. ژرارد تصمیم می‌گیرد به مومو و باب درس عبرت بدهد؛ اما ...

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «ملوان من، عشق من» به کارگردانی «کلاوس هارو»، پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی جیمز کازمو، برید برنان و کاترین واکر خواهیم دید: هاوارد پیرمردی است که قبلا ملوان بوده و حالا تنهایی زندگی می‌کند. این پیرمرد بدعنق رابطه سردی با دخترش گریس دارد که سعی می‌کند کمی کنترل زندگی پدر را در دست بگیرد و کار‌های خانه را برای پدرش ساده‌تر کند، اما پدرش به سختی مخالف هر گونه کمکی است. آنی پیرزنی محلی که هم سن و سال هاوارد است قبول می‌کند که دو روز در هفته کار‌های خانه هاوارد را انجام دهد.

این کار برخلاف میل باطنی هاوارد انجام می‌شود و او با رفتاری زننده این پیرزن خوش‌قلب را از خانه‌اش بیرون می‌کند. اما دقایقی بعد از این اتفاق متوجه می‌شود که آنی همان روز لباس ملوانی او را به خشک‌شویی داده است و این نشانه‌ای بزرگ برای هاوارد است که همیشه این جنبه از زندگی‌اش نادیده گرفته شده است و این درجه همدلی و اهمیت از سوی فردی دیگر او را یاد همسر مرحومش می‌اندازد. هاوارد از آنی دلجویی می‌کند و او را به کار برمی‌گرداند و ...

فیلم سینمایی «رادیکال» به کارگردانی «کریستوفر زالا»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جنیفر ترژو، دانیل حداد و اوجنیو دربز آمده است: در ماتاموروس شهری مرزی در مکزیک، مدرسه ابتدایی وجود دارد به نام خوزه اوربینا که تنها نقطه امن دانش آموزان در منطقه‌ای فقیرنشین و پر از جنایت است. ورود معلمی جدید به نام سرجیو، تغییرات اساسی در زندگی دانش آموزان کلاس ایجاد می‌کند. این معلم روشی جدید برای آموزش دارد و به دانش آموزان یاد می‌دهد مسائل را تجزیه کرده و راه حلی برای آن بیابند و ...

شبکه تهران سیما

انیمیشن سینمایی «دیزی کوئوکا، ترسناک‌ترین حیوان دنیا» به کارگردانی «ریکارد کوسو»، پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: دیزی یک کوئوکاست که باید همیشه لبخند بزند کوئو کا‌ها به لبخندشان مشهور هستند و والدین دیزی از او می‌خواهند که همیشه لبخند بزند. ولی دیزی دوست دارد که در مسابقات ترسناک‌ترین حیوانات شرکت نماید. والدینش برای او بلیط شهر سانچوری جایی که مسابقات ترسناک اجرا می‌شود را می‌گیرند و دیزی در آنجا با فرانکی قهرمان سابق مسابقات آشنا می‌شود و از او می‌خواهد که به او آموزش دهد. فرانکی با اصرار دیزی قبول می‌کند و او را به جایی که ورزشکاران را انتخاب می‌نمایند می‌برد. دیزی در مسابقات ابتدایی انتخاب شده و ...

انیمیشن سینمایی «در جستجوی دری» به کارگردانی «اندرو استانون»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: دری ماهی آبی که در پیدا کردن نمو به مارلین کمک کرده حالا می‌خواهد از آن‌ها برای یافتن والدینش کمک بگیرد مارلین و نمو سعی می‌کنند که به دری کمک کنند و بالاخره دری که حافظه کوتاه مدتش خوب کار نمی‌کند والدینش را به خاطر می‌آورد و ...

فیلم سینمایی جدید «بچه پرحرف» به کارگردانی «فائوستو بریتسی»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آلساندرو پرتسیوزی، ماتیلده جولی و کریستیانو کاکامو خواهیم دید: لوکا در یک مهد کودک کار می‌کند. او یک روز یک شیشه مربای حلوا که غذای کودک است را می‌خورد و می‌تواند حرف زدن بچه‌ها را بشنود. او به سیلویا مادر بچه‌ای به نام مارتینو علاقمند است. سیلویا در دفتر مدیر شرکت چراغ سبز دبورتلی کار می‌کند و دبورتلی هم سعی دارد که اعتماد سیلویا را به خود جلب نماید و با دزدیدن پول شرکت از کشور فرار کند. لوکا متوجه این ماجرا شده است، ولی کسی حرفش را باور نمی‌کند او با بچه‌های مهد کودک کاری می‌کنند که مارتینو بتواند در ساک دبورتلی قایم شود و ...

فیلم تلویزیونی «صدای پای من» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۰۹:۰۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

این فیلم درباره نوجوانی به نام دانیال است که در روستایی زندگی می‌کند که قهرمان دو آنجاست. او برای نجات دادن یک لاک پشت که شاهین می‌خواهد آن را در زمین‌های مین دار باقیمانده از زمان جنگ بیندازد با شاهین یک مسابقه می‌دهد و در نزدیکی محل مین دار پایش روی یک مین می‌رود و دانیال یک پایش را از دست می‌دهد. پدرش برای او یک پای مصنوعی از شهر می‌خرد، ولی دانیال دوست ندارد که واقعیت را قبول کند، ولی بالاخره از پا استفاده می‌کند.

معلم روستا که به آن‌ها آموزش دو می‌داد موضوع را متوجه می‌شود و از دانیال می‌خواهد که آرمان هایش را از دست ندهد و او را برای مسابقه آماده می‌کند. در روز مسابقه شاهین پای مصنوعی دانیال را مخفی می‌کند و اعضا تیم موضوع را می‌فهمند از مسابقه دادن وی جلوگیری می‌کنند، ولی ...
مهران احمدی، فرشته سرابندی، مرتضی زارع و پرهام فلاح بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی جدید «مرد مورچه‌ای و زنبورک» به کارگردانی «پیتون رید»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی پل رود، اوانجلی لی لی، مایکل داگلاس، جاناتان میجرز و کاترین نیوتون خواهیم دید: اسکات لانگ و دخترش کیسی و همسرش و والدین همسرش بعد از قراری که در رستوران دارند و با هم غذا می‌خورند. آن‌ها در خانه دور یک دستگاه جمع می‌شوند که ادعا دارند که دستگاه عجیبی است و انسان را می‌تواند به دنیای کوانتومی ببرد. مادر همسر اسکات با دست محکم روی دستگاه می‌زند. دستگاه ابتدا انگار از کار می‌افتد، ولی بعد به کار افتاده و تک تک ان‌ها را به درون خود که یک دنیای کوانتومی عجیب است می‌کشد و...

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «طلای مکنا» به کارگردانی «جی. لی تامپسون»، پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی گریگوری پک، عمر شریف و تلی ساوالاس خواهید دید: یک سرخ‌پوست هنگام مرگش نقشه گنج دره طلا را به مکنا، کلانتر هادلی‌برگ می‌دهد، اما او که به وجود این گنج باور ندارد نقشه را می‌سوزاند. در همین میان راهزنی به نام کلرادو، مکنا را مجبور می‌کند تا او و همراهانش را به سوی دره طلا راهنمایی کند، اما ...

فیلم سینمایی «فیلم سازی» به کارگردانی «پراوین کاندرگولا»، پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ویکاس واسیتا و ساندیپ بنارس خواهیم دید: ویرا مرد جوانی است که یک ریکشا موتوری دارد که با آن مسافر جا به جا می‌کند. او همسر و یک فرزند دارد. وی در ریکشا یک ساک حاوی یک دوربین پیدا می‌کند و با دوستش گانا که یک عکاس است تصمیم می‌گیرند که یک فیلم بسازند و بعد دوربین را تحویل صاحبش دهند. آن‌ها شروع به ساخت فیلم می‌کنند، ولی در یک صحنه دوربین از روی درخت می‌افتد و خرد می‌شود. گانا و ویرا به کمک مردم روستا تصمیم می‌گیرند که دوربین را تعمیر نمایند. صاحب دوربین که به تعمیرگاه گم شدن دوربینش را گزارش داده بود دوربینیش را پس می‌گیرد، اما ...

فیلم سینمایی «در جستجوی خوشبختی» به کارگردانی «گابریل موچینو»، پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ویل اسمیت، جیدن اسمیت، تندی نیوتون، دن کستلانتا و میشل کروزیک آمده است: کریس گاردنر سیاه پوست، خرده فروش اسکنر‌های پزشکی در سال ۱۹۸۱ است که به همراه لیندا و پسر کوچکش کریستوفر در سانفرانسیسکو زندگی بسیار سختی دارند. وضع مالی کریس بسیار بد است. او که توانایی پرداخت اجاره خود را ندارد صاحبخانه‌اش بیرونش کرده و از این رو لیندا نیز او را ترک می‌کند. کریس که هم باید پدر خوبی باشد و هم خرج کریستوفر را تأمین کند دچار مشکل شده است. کریس سعی می‌کند در شرکتی استخدام شود و از سویی باید کریستوفر را حفظ کند مبارزه سختی ...

فیلم سینمایی «شیلات» به کارگردانی «رضا میر لوحی»، پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: اقدام‌های افشاگرانه خواجه ممد، که فرزندش را در مبارزات با روسای شیلات از دست داده است منجر به خودکشی رییس شیلات می‌شود. خواجه ممد دزدی‌های رییس شیلات را به گوش مردم می‌رسانده است. رییس جدید در نخستین اقدام خود سعی می‌کند از خواجه ممد زهر چشم بگیرد و وقتی او را همچنان یاغی می‌بیند تصمیم می‌گیرد او را در سردخانه شیلات حبس کند و به قتل برساند. خواجه و نوه اش دردی که تصادفی در سردخانه حبس شده است نجات می‌یابند و کارگران و صیادان را به اعتصاب و شورش وا می‌دارند. دردی در درگیری با ماموران کشته می‌شود و خواجه که وانمود می‌کند پیرمرد مطیعی شده است به سرپرستی سردخانه منصوب می‌شود که ...
زنده یاد داود رشیدی، عباس قاجار و حسین شهاب در فیلم سینمایی «شیلات» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «هوگو» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»، پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی آسا باترفیلد، ساشا بارون کوهن و بن کینگزلی؛ درباره هوگو پسر نوجوانی است که در یکی از ساعت‌های قدیمی ایستگاه راه‌آهن زندگی می‌کند. او بعد از، ازدست‌دادن پدرش به تنهایی و با جدیت به تعمیر ماشین مکانیکیِ پدرش که قدرت نوشتن دارد، می‌پردازد. در همین مسیر با ایزابل، فرزندخوانده‌ی پدربزرگش آشنا می‌شود. کمک‌های ایزابل به هوگو موجب می‌شود تا از طریق ماشین مکانیکی متوجه تاریخچه و سرگذشت زندگی پدربزرگ خود شود. حضور هوگو در زندگی پدربزرگش موجب بازگشت دوباره‌ی او به خاطرات تلخ گذشته می‌شود. هوگو به او یادآور می‌شود که ...

فیلم سینمایی «یک ببر» به کارگردانی «کبیرخان»، پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سلمان خان، کاترینا کایف، رانویر شوری و گریش کارناد خواهیم دید: تایگر یک مامور زبده پلیس مخفی هند است که ماموریت می‌یابد به دوبلین برود و یک پروفسورهندی و تحقیقاتش را زیر نظر بگیرد، زیرا سازمان‌های تبهکاری از نتیجه تحقیقات پروفسور در زمینه سلاح‌های پیشرفته قصد سو استفاده دارند. تایگر حین تلاشش برای وارد شدن به زندگی پروفسور آبیشک چو پرای با دختری به نام زویا آشنا می‌شود که دانشجوی همان دانشگاهی است که پروفسور در آن کار می‌کند و به عنوان کار دانشجویی به کار‌های منزل پروفسور پیر رسیدگی می‌کند. تایگر به تدریج به دختر علاقمند می‌شود و به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما به زودی می‌فهمد که دختر نیز یک عضو نفوذی از یک سازمان تبهکاری است. در دوراهی میان عشق و وظیفه تایگر دست به کاری می‌زند که ...

فیلم سینمایی «هیچکس» به کارگردانی «ایلیا نایشولر»، پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی باب ادنکیرک، کانی نیلسن و کریستوفر لوید خواهیم دید: شخصی به نام هانچ منسل پس از مداخله کردن در یک واقعه ضرب و شتم، هدف انتقام رییس یک باند مافیایی و قاچاق مواد مخدر می‌شود و ...

فیلم سینمایی «جونیور بانر» به کارگردانی «سم پکینپا»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی استیو مک‌کوئین، رابرت پرستون، آیدا لوپینو، بن جانسون، بیل مک‌کینی؛ درباره جونیر بانر، ستاره مسابقات رودئو است که خسته، زخمی و دل شکسته از سقوطش از پشت گاوی وحشی، به شهر زادگاهش پرسکات آریزونا می‌رود تا در مسابقه رودئوی جشن چهارم ژوییه شرکت کند. او چشم انتظار پیوستن به خانواده اش است، اما ...

فیلم سینمایی «آقای لازار» به کارگردانی «فیلیپه فالاردیو»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی محمد فلاگ، سوفی نلسی و املین نرون؛ درباره آقای لازار، مردی الجزایری است که به فرانسه پناهنده شده و به عنوان معلم، در مدرسه‌ای مشغول به کار می‌شود. او جایگزین معلم قبلی شده که در کلاس درس خودش را به دار آویخته و با این کارش به نوعی تمامی شاگردان کلاس را درگیر کرده است. آقای لازار در حالی که مشکلات خودش را دارد، سعی می‌کند ذهن بچه‌ها را از این مسئله‌ سنگین پاک کند، اما ...

فیلم سینمایی «هوک» به کارگردانی «حسین ریگی»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«هوک» داستان پسری به نام شیرخان را روایت می‌کند که وارد رشته‌ی ورزشی بوکس می‌شود و سعی دارد قهرمان این رشته گردد، اما ...

امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج نیا و سعید رضایی کیا در فیلم سینمایی «هوک» به هنرمندی پرداخته اند.

فیلم سینمایی «جامه قهرمانی» به کارگردانی «گوتام تینانوری»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مرانال تاکور، پانکاج کاپور و شهید کاپور خواهیم دید: آرجون تالوار یک بازیکن خوب کریکت است که در  ۲۶ سالگی بازی را کنار می‌گذارد و مشغول کار می‌شود. او با ویدیا ازدواج کرده است و پسرشان کیتو به دنیا آمده است که از کارش اخراج می‌شود. وضع مالی آرجون هر روز بدتر می‌شود و همسرش ویدیا مخارج زندگی را پرداخت می‌کند. کیتو ده ساله شده است، ولی آرجون هنوز شغلی ندارد و همین باعث ناراحتی ویدیا است. آرجون می‌خواهد برای تولد کیتو برایش لباس تیم ملی کریکت را بخرد، ولی پولش را ندارد. او ۳۶ سال دارد و تصمیم می‌گیرد دوباره به بازی کریکت برگردد، ولی سن او برای بازیکن تیم ملی بودن زیاد است و همین کار را برای آرجون سخت می‌کند، ولی ...

فیلم سینمایی «فرار بزرگ» به کارگردانی «جان استرجس»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی استیو مک کوئین، جیمز گارنر و ریچارد آتنبرو؛ داستان فرار اسرای جنگی متفقین در طول جنگ جهانی دوم از اردوگاه آلمانی‌ها است که چندین هزار نفر برای این فرار بزرگ برنامه ریزی کرده بودند، اما ...

فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» به کارگردانی «کامران قدکچیان»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: فرشته سازگار همراه همسرش فرهاد، از خارج وارد تهران می‌شوند. در فرودگاه می‌فهمد که فرهاد زن و بچه دارد و پدرزنش حکم جلب او را به جرم کلاهبرداری گرفته است. فرشته با یک راننده تاکسی به نام فریدون آشنا می‌شود. فریدون به گمان این که او دختری خارجی است، فرشته را با خود به خانه می‌برد ...
رامبد جوان، شیلا خداداد و مجید صالحی در فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «مرا به خاطر بسپار» به کارگردانی «مارتین روزت»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی روس درن، کارولین سیلهول و برایان کاکس؛ درباره یک منتقد سینما به نام کلاد است که به صورت اتفاقی متوجه می‌شود عشق دوران جوانیش لیلیان که زمانی یک بازیگر مطرح بوده اکنون دچار آلزایمر شده و در خانه سالمندان نگهداری می‌شود. حال کلاد برای دیدار لیلیان و کمک به او به خانه سالمندان رفته و ...

فیلم سینمایی «ویل هانتینگ نابغه» به کارگردانی «گاس ون سنت»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی دابین دیلیامز و مت دیمون خواهیم دید: در کلاس درس ریاضیات پیشرفته، پروفسور لامراد مسئله ریاضی را طرح می‌کند و از دانشجویان می‌خواهد که آن را حل کنند، روز بعد در کمال ناباوری مسئله را حل شده روی تخته می‌بیند و به دنبال دانشجویی که مساله را حل کرده می‌گردد. روز بعد مساله مشکل تری را طرح می‌کند و پسر کارگر دانشگاه را در حال حل آن می‌بیند و او را تعقیب می‌کند و با مراجعه به محل کارش متوجه می‌شود که به دلیل کار خلاف قرار است پس از دادگاهی به زندان برود، اما پروفسور وساطت می‌کند تا از او در حل مساله کمک بگیرد و در قبال آن به او پول پرداخت کند. قرار می‌شود که ویل به مشاور معرفی شود، اما ...

فیلم سینمایی «لیلی با من است» به کارگردانی «کمال تبریزی»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: صادق مشکینی فیلمبردار تلویزیون که خیلی از جبهه و جنگ می‌ترسد برای این که بتواند از صندوق قرض الحسنه صدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود. او برای اینکه پایش به جبهه و منطقه جنگی و خط مقدم نرسد حوادث جالبی رقم می‌زند ...
پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت الله نوید و حسین معلومی در فیلم سینمایی «لیلی با من است» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «مردی به نام اوتو» به کارگردانی «مارک فورستر»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی تام هنکس، ریچل کلر، مانوئل گارسیا رولفو و کامرون بریتون؛ درباره یک مرد ۶۰ ساله بداخلاق به نام اتو اندرسون است که وقتی همسرش می‌میرد و پس از ۴۰ سال کار کردن، بازنشسته می‌شود، تصمیم به خودکشی می‌گیرد. اما تلاش‌های اتو برای این کار دائما توسط همسایه جدید پر جنب و جوشش ناکام می‌ماند. در ادامه این اتفاق منجر به یک دوستی غیرمنتظره میان او و همسایه جدیدش می‌شود و ...

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «ژی در مسیر رالی» به کارگردانی «راس ونوکور»، پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
در این انیمیشن خواهیم دید: ژی چشم گردی است که به مسابقات رالی علاقه‌مند است. وزغ بدجنسی قصد تصاحب روستای ژی را دارد و ژی قبول می‌کند تا در مسابقات رالی شرکت کند و اگر توانست وزغ را شکست دهد روستا را پس بگیرد. مسابقات شروع می‌شود و ...

انیمیشن سینمایی «داستان اسباب بازی ۴» به کارگردانی «جاش کولی»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: بعد از اینکه اندی، وودی را به بانی می‌سپارد، وودی سعی می‌کند همه جا همراه بانی و مراقب او باشد. در اولین روز مهد کودک، بانی با کمک وودی و وسایل دور ریختنی عروسکی می‌سازد و اسم او را فورکی می‌گذارد و عاشق او می‌شود، اما فورکی دوست دارد به سطل زباله برگردد و بلاخره موفق می‌شود فرار کند. اما وودی برای برگرداندنش با او همراه می‌شود و دردسر‌ها شروع می‌شوند، فورکی به گروگان گرفته می‌شود، باز برای کمک به وودی از راه می‌رسد، وودی دوست قدیمی اش بو را پیدا می‌کند و در اخر برای نجات فورکی صدایش را از دست می‌دهد، اما ...

فیلم سینمایی «پاندای کونگ فو کار ۴» به کارگردانی «مایک میچل»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: وقت آن رسیده است که پو وارد مرحله تازه‌ای از زندگی خود شود. او باید بتواند یک جنگجوی اژد‌های جدید تربیت کند، همه فوت و فن‌های کونگ‌فو را به او آموزش داده و در این مسیر، یک جایگزین برای خود بیابد. انجام این کار، به خودی خود بسیار سخت است، اما یک اتفاق غیر منتظره دیگر هم رخ خواهد داد! یک جنگجوی افسانه‌ای با قدرت تغییر شکل، وارد شهر شده است. این جنگجو پس از مبارزه با دیگران، تمام نیرو‌ها و مهارت آن‌ها را به خود جذب می‌کند و می‌تواند حتی ظاهر خود را به شکل رقبا تغییر دهد که ...

شبکه امید

فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک» به کارگردانی «کالین ترورو»، پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دیچن لاچمن، برایس دالاس هاوارد و کریس پرت خواهید دید: پس از گذشت ۲۲ سال از اتفاقات پارک ژوراسیک، حالا این پارک تبدیل به مکانی پرسود شده که خانواده‌ها به همراه فرزندانشان برای تماشا و لذت بردن از دایناسور‌های عظیم الجثه به این محل می‌آیند. اما درست در زمانی که به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل باشد، یک سرمایه دار هندی تبار به نام ماسرانی برای سود بیشتر به دانشمندان دستور می‌دهد تا دایناسوری بزرگ‌تر و بسیار ترسناک به وجود آورند که ...

فیلم سینمایی جدید «پرواز پیالی» به کارگردانی «بابیتا متیو و رین ایکس»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی سوجیت شانکار، آرجون سارجا، آنی موکوندن و باربی شارما؛ حول محور پیوند خواهر و برادر می‌چرخد. پیالی یک دختر پنج ساله است، در حالی که ضیاء در نقش برادر ۱۴ساله اوست. این دو خواهر و برادر کشمیری الاصل یتیمی هستند که در زاغه‌ای در کرالا زندگی می‌کنند. والدین آن‌ها که به عنوان کارگر ساختمانی کار می‌کردند در حادثه آسانسور هر دو کشته می‌شوند و ضیاء ۱۴ ساله مجبور می‌شود خواهر پنج ماهه خود را به دندان بگیرد و بزرگ کند. علی رغم مواجهه با مشکلات فراوان، ضیا مطمئن می‌شود که تمام تلاش خود را در کنار خواهر کوچکش انجام می‌دهد. ضیا به خاطر داشتن روحیه لطیف و هنرمندی که دارد، سعی می‌کند خواهرش را مانند یک پرنسس بزرگ کند و با همان ضایعاتی که پیدا می‌کند با هنرمندی خاصی فضای شادی به زندگی زاغه نشین خودشان می‌بخشد و ...

فیلم تلویزیونی «اشکنه» به کارگردانی «وحید پاکزاد»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
این فیلم داستان بچه‌های دوقلوی شهری است که به روستا می‌روند و با دو کودک روستایی اتفاقاتی را رقم می‌زنند. آن‌ها به هم کمک می‌کنند برای توریستی که به روستای آن‌ها آمده غذای فرنگی (لازانیا) تهیه کنند که.
زهرا فدایی، منصور گماری، زینب کنجکاو، سجاد رضایی، محمد رنجکش، هستی حیدریان و پوریا رستمی در فیلم تلویزیونی «اشکنه» بازی کرده اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «اخاذی» به کارگردانی «مارتینو زایدلیس»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

فیلم با بازی گیلرمو فرانسلا، گیلرمو آرنگو، آندره آ فریگریو، جولیتا والینا، پابلو راگو و کارلوس پورتالوپی؛ داستان آلخاندرو یک خلبان کهنه‌کار است که زندگی خود را وقف پرواز در آسمان کرده است. در آستانه بازنشستگی، آلخاندرو توسط سرویس اطلاعاتی کشور مأموریت پیدا می‌کند تا چند چمدان مرموز را از بوئنوس‌آیرس به مادرید در پرواز‌های تجاری خود بدون پرسیدن هیچ سوالی، منتقل کند. الخاندرو در مورد محتویات مرموز چمدان‌ها کنجکاو می‌شود و متوجه می‌شود محتویات چمدان‌ها پول و مواد مخدر است. او ناخواسته به دنیایی از دسیسه و فساد فرورفته که زندگی او و کسانی که دوستشان دارد به خطر افتاده است. اگر او با افسران سرویس اطلاعاتی همکاری نکند، برایش گران تمام خواهد شد. اکنون او تلاش می‌کند از مشکلی که به آن گرفتار شده، فرار کند، اما ...

فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی «سیدجلال دهقانی اشکذری»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند، دو مرد جوان، در پوشش رزمندگان دفاع مقدس به در خانه‌هایی که رزمنده‌ای در جبهه‌ها دارند رفته و به بهانه اینکه همرزم فرزندشان هستند و راهی جبهه هستند، از خانواده‌ها پول و امانتی گرفته و آن‌ها را برای خود برمی دارند. یک بار آن‌ها به خانه‌ای می‌روند که در زمانی که در آنجا هستند متوجه می‌شوند رزمنده این خانه به شهادت رسیده و مادر رزمنده نمی‌خواهد دختر کوچکش از این خبر مطلع شود که ...
حامد کمیلی، هدایت هاشمی، نگار عابدی و آفرین عبیسی در فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «مرد عمل» به کارگردانی «خاویر رویز کالدرا»، شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی خوان خوزه بالستا، لوئیس کالخو و لیا اوپری؛ از ماجرا‌های ۲۰ سال قبل لوسیو اورتوبیا شروع می‌شود. لوسیوی نوجوان برای نجات جان پدرِ در حال مرگش به بانک می‌رود و تقاضای وام می‌کند، اما هیچ‌کمک و وامی دریافت نمی‌کند و در نهایت شاهد مرگ پدرش است. ده سال بعد، لوسیو پس از فرار از ارتش، به پاریس می‌آید و به عنوان یک کارگر بنا مشغول به کار می‌شود. در پاریس لوسیو با جنبش آنارشیستی محلی که ارزش‌های ضد حکومتی و ضد سرمایه‌داری دارد آشنا می‌شود و خیلی زود تبدیل به یک آنارشیست تمام عیار می‌شود.

لوسیو در ادامه با کیکو ساباته، یکی از رهبران آنارشیست‌های محلی، آشنا می‌شود و ساباته به لوسیو پیشنهاد سرقت از بانک‌ها به عنوان یکی از اهداف آنارشیستی را می‌دهد. آن‌ها اولین سرقت‌های خود را انجام می‌دهند و پول سرقت رفته از بانک‌ها را میان فقرا و کارگران پخش می‌کنند. آن، دانشجوی زیست شناسی انقلابی، به طور تصادفی با لوسیو برخورد می‌کند و لوسیو عاشق او می‌شود و به عنوان آنارشیست با هم همکاری می‌کنند. این زوج به کمک هم یک عملیات جعل دلار را شروع می‌کنند و...

شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «پنجاه درصد زندگی» به کارگردانی «جاناتان لوین»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۱:۰۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جوزف گوردون لویت، برایس دالاس هاوارد و ست روجن خواهیم دید: آدام در یک آژانس رادیویی کار می‌کند و با نامزدش زندگی خوبی را می‌گذراند. او چند وقتی است که از کمردرد‌های شدیدی رنج می‌برد و برای معاینه به دکتر مراجعه می‌کند. در مطب دکتر، آدام با حقیقت تلخی روبرو می‌شود که زندگی اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد...

شبکه فراتر (۴k)

فیلم سینمایی «دولیتل» به کارگردانی «استفان گاچان»، پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی رابرت داونی جونیور، تام هالند، رامی ملک و، اما تامپسون؛ در مورد دکتر جان دولیتل، دامپزشک مشهوری که برای ملکه ویکتوریا هم نیز کار می‌کرده است، ۷ سال پیش، پس از فوت همسرش، خود را در پشت دیوار‌های عمارتش حبس کرده و فقط با حیوانات خود زندگی می‌کند. اما هنگامی که ملکه ویکتوریا به شدت بیمار می‌شود، جان دولیتل مجبور می‌شود در جستجوی یک درمان، با حیواناتش راهی دریا شوند و با پشت سر گذاشتن دشمنان قدیمی و برخورد با موجودات شگفت آور، ماجراجویی‌هایی را پشت سر بگذارد که ...

انیمیشن سینمایی «بی پلاک» به کارگردانی «اسماعیل یوسفی»، جمعه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

«بی پلاک» با موضوع دفاع مقدس، سبک زندگی شهید ابراهیم هادی و همسنگران سلحشور وی و دلاورمردان عرصه جنگ را به تصویر می‌کشد و فرهنگ ایثار و شهادت را در رخداد‌های کانال کمیل تا لحظه شهادت ایشان به نمایش می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها