پس از هت تریک ستاره ولزی

آنچلوتی: بیل فراتر از عالی بود

این بازی خوب باید به پیروزی منجر می شد

آنچلوتی:چرا راموس اخراج شد؟

رئال مادرید برای اینکه بیشتر از این از بارسلونا عقب نیفتد نیاز به کسب سه امتیاز از دیدار با اوساسونا داشت اما در نهایت با این تیم دو بر دو مساوی کرد.
کد خبر: ۶۲۶۰۸۷
آنچلوتی:چرا راموس اخراج شد؟

سایت جام جم ورزشی- کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان این دیدار که در هفته شانزدهم لالیگا برگزار شد گفت: ما در نیمه اول بسیار عالی بودیم و به همین دلیل تعجب می کنم که ابتدا دو گل از حریف خود عقب افتادیم. وقتی تیم دو گل عقب می افتد و سپس دو گل می زند یعنی اینکه بسیار خوب بوده اند. البته خستگی حاصل از سفر به دانمارک برای حضور در مقابل تیم کپنهاگن کاملا در بازیکنان رئال مشخص بود.

 وی درباره اخراج راموس بازیکن رئال گفت: دوست ندارم درباره تصمیمات داوری حرف بزنم زیرا همان طور که می‌دانید دوست ندارم درباره داور صحبت کنم. درک اخراج راموس سخت است زیرا شاید حتی کارت زرد اول هم خطا نبود. واقعا چرا راموس اخراج شد؟!

آنچلوتی گفت: بعد از گل اولی که دریافت کردیم، کنترل‌مان را از دست دادیم و شاید این بدترین اتفاقی بود که در بازی افتاد. اشتباهات زیادی در آن زمان انجام دادیم. تعادل کمتر و جنگندگی بیشتری داشتیم. تیم شخصیت خودش را برای شکست نخوردن نشان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها