مهم ترین اخبار فوتبال اروپا در چند ساعت اخیر بر روی دو چیز خلاصه می شد؛ افشای یک مکالمه از سوی رئالی ها و تصادف ماریو بالوتلی.
کد خبر: ۶۱۰۵۹۹
توهین رکیک راموس به تاکتیک آنچلوتی

سایت جام جم ورزشی- بالوتلی حالش خوب است اما توهین رکیک راموس بازیکن رئال به تاکتیک برگزیده سرمربی تیمش یعنی آنچلوتی به این زودی فراموش نمی شود. در ادامه می توانید شرح این رویدادها را بخوانید:

افشای یک مکالمه دردسر ساز

چند روزی از ال کلاسیکو می گذرد اما ناراحتی رئالی ها بابت شکست همچنان ادامه دارد.

کانال اس اسپانیا دو روز بعد از این نتیجه صحنه ای از گفت و گوی کریس رونالدو  و سرخیو راموس در تمرینات نشان داده که این دو به طور اتفاقی و بدون اینکه متوجه دوربین باشند در حال انتقاد از تاکتیک آنچلوتی هستند. زمانی دوربین بر روی رونالدو زوم کرد که او در حال گفتن این جمله به راموس بود: « بد بود، خیلی بد، همه عقب کشیدند تا من آن جلو تنها باشم.» راموس نیز در پاسخ به رونالدو ابتدا تاکتیک آنچلوتی را مورد تمسخر قرار داده و سپس کلمه ای زشت و رکیک را درباره این تاکتیک به کار برد. البته په په مدافع رئال هم به این جمع اضافه شد و شروع به بدگویی از تاکتیک رو به عقب آنچلوتی کرد. مشخص نیست که آنچلوتی به این مکالمه چه واکنشی نشان خواهد داد.

 

بالوتلی جان سالم به در برد

ماریو بالوتلی مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان ایتالیا روز گذشته از یک تصادف سخت جان سالم به در برد.

بالوتلی زمانی که در حال بازگشت از تمرینات بود با اتومبیل خود دچار سانحه رانندگی شد اما اسکای ایتالیا گزارش داده که در این سانحه نسبتا سخت هیچ آسیبی به بالوتلی نرسیده است.

بالوتلی حاشیه ساز حالا این بار در حاشیه ای که به وجود آورده کوچک ترین نقشی نداشته است.

 

اعتراض های رونالدو ادامه دارد

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید اسپانیا هنوز بابت پنالتی ای که در ال کلاسیکو برای تیمش گرفته نشد ناراحت و عصبی است.

ال کلاسیکوی اخیر با نتیجه دو بر یک به نفع بارسلونا به پایان رسید. در این دیدار خطای روی رونالدو نادیده گرفته شد تا یک ضربه پنالتی که می توانست رئالی ها را از شکست نجات دهد به هدر برود.

این بازیکن روز گذشته باز هم نسبت به پنالتی نادیده گرفته شده رئالی ها ناراحتی خود را نشان داد و به روزنامه آس اسپانیا گفت: این خاطره تلخ هرگز از یاد من نمی رود. آن پنالتی حقی بود که از ما گرفته شد. اکنون خیلی عصبانی ام و متاسفانه کاری هم نمی توانم انجام بدهم.

/Media/Image/1392/08/06/635185603145522926.jpg

 

پدیده جدید فوتبال آفریقا در راه آرسنال

باشگاه آرسنال برای جذب پدیده جدید فوتبال قاره آفریقا دست به کار شد.

این بازیکن کلچی هیناچو نام دارد و اهل نیجریه است و دیشب  در مقابل تیم ملی زیر 17 ساله های ایران در یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان امارات به میدان رفت. این بازیکن در رقابت های جام جهانی زیر 17 سال دنیا که هم اکنون در حال جریان است بسیار درخشان ظاهر شد و به خصوص در مقابل مکزیک نمایشی خیره کننده داشت. نماینده باشگاه آرسنال که به منظور استعداد یابی پدیده های جام جهانی زیر 17 سال حضور دارد عملکرد این هافبک 16 ساله را بسیار پسندیده است.

 

5 مدعی و یک جام

رافائل بنیتس سرمربی اسپانیایی تیم ناپولی اظهار داشت که در این فصل از رقابت های سری آ پنج تیم برای قهرمانی می جنگند.

در حال حاضر در جدول رده بندی سری آ ایتالیا رم با 27 امتیاز در صدر قرار دارد، یوونتوس و ناپولی با 22 امتیاز و با توجه به تفاضل گل دوم و سوم هستند و تیم های اینترمیلان و فیورنتینا نیز در رده های چهارم و پنجم جای گرفته اند.

بنیتس درباره مدعیان قهرمانی این فصل از رقابت های سری آ گفت: پنج تیمی که هم اکنون در رده های اول تا سوم جدول قرار دارند مدعی قهرمانی هستند. ناپولی نیز در این میان شانس زیادی دارد به این شرط که قدرت تمرکز خود را بیشتر کند و بازی ها با کیفیت تری را از خود به نمایش بگذارد.

سرمربی ناپولی در ادامه گفت: ناپولی هنوز به بهترین فرم خود نرسیده است. تا امروز 75 درصد از توانایی های ناپولی به نمایش در آمده است و برای اینکه به سوی قهرمانی با سرعت بیشتری حرکت کنیم باید این ظرفیت را تکمیل کنیم.

این مربی با تمجید از مهاجم ناپولی یعنی گونزالو هیگواین گفت: زمانی که او در ابتدای فصل به اینجا آمد من گفتم که می تواند در این فصل 20 گل بزند اما اکنون می گویم که او حتی توانایی این را دارد که تا پایان فصل 25 گل بزند. او روز به روز بهتر می شود و می تواند کمک زیادی کند تا ناپولی زودتر به هدف خود برسد.

 

فرگوسن: این کتاب برای هواداران بود

سرآلکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتداظهار داشت کتابی که اخیرا درباره زندگی او چاپ شده بر ضد کسی نیست و هدف خاصی ندارد و تنها برای هواداران نوشته شده است.

او پس از چاپ کتاب زندگی نامه خود گفت: من کتاب را برای هواداران نوشتم تا دقیقا بدانند به چه دلایلی تصمیم به بازنشستگی گرفتم. این کتاب برای تامین اهداف رسانه ها چاپ نشده است.

وی افزود: دراین کتاب توضیح دادم که چگونه مربی گری کردن در منچستریونایتد تا چه اندازه مشکل بود. منچستر باشگاه عظیمی است و بزرگ ترین باشگاه فوتبال در دنیا به حساب می آید.

فرگوسن یادآور شد: برخی از شکست های غم انگیز منچستریونایتد بخش دیگری از این کتاب است. چند فصل پیش ما باخت پشت باخت می آوردیم و تقریبا همه از ما ناامید شده بودند اما در پایان همان فصل با اختلاف 9 امتیاز قهرمان شدیم. کتاب تنها بخشی از خاطرات باشگاه عظیم منچستریونایتد است و همه آن را در برنمی گیرد.

 

حمایت فابرگاس از بیل

در حالی که از گرث بیل گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان به دلیل عملکرد ضعیفش در ترکیب رئال انتقاد زیادی می شود بازیکن تیم رقیب یعنی بارسلونا به حمایت از او پرداخته است.

سسک فابرگاس هافبک تیم بارسلونای اسپانیا در اظهار نظری عجیب از گرث بیل بازیکن رئال مادرید که تحت فشار شدیدی قرار دارد حمایت کرد. او گفت: مشخص است که بیل در روزها و هفته های آینده به بازیکن بهتر و بهتری تبدیل خواهد شد. او اکنون تحت فشار زیادی قرار گرفته است که دلیل آن قرارداد سنگینی است که با رئال بسته. فابرگاس اظهار داشت: اطمینان دارم که او در هفته های آینده آنچنان خیره کننده می شود که تمامی این انتقادها فراموش می شود. گرث بیل توانایی این را دارد که بر تمام مشکلاتی که اطراف اوست غلبه کند.

هافبک بارسلونا یادآور شد: من تا به حال با بیل صحبت نکرده ام اما خوب می دانم که او برای مطابقت دادن خودش با لالیگا چه مشکلی دارد. اینجا جایی متفاوت از لیگ برتر است بنابراین او باید این تفاوت را درک کند و خود را با اینجا هماهنگ کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها