معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اکنون جزئیات طرح مسکن اجتماعی اعلام نشده است، گفت: دولت سیاست تامین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه را دنبال خواهد کرد و بزودی جزئیات طرح مسکن اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۵۱۳۸

سید محمد پژمان در گفت‌و‌گو با ایرنا تاکید کرد: اختصاص 30 درصد تسهیلات به بخش مسکن، بیانگر این است که دولت نسبت به تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد جامعه اهتمام دارد و برنامه خود را در قالب طرح مسکن اجتماعی دنبال خواهد کرد.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به سیاست دولت برای تامین واحدهای مسکونی با کیفیت و در مناطق مناسب برای دهک‌های پایین جامعه افزود: دولت با تامین زمین و تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت، راه را برای خانه‌دار شدن این اقشار باز می‌کند.وی با اشاره به رویکرد طرح مسکن اجتماعی و مساحت واحدهای در نظر گرفته شده، گفت: مساحت‌ها متناسب با نیاز خانوارها از 35 تا 70 مترمربع در نظر گرفته می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که تلاش می‌کنیم نوسانات اقتصاد مسکن را به حداقل برسانیم، گفت: با این کار جریان اقتصادی بخش مسکن مشابه دیگر بخش‌های اقتصادی خواهد شد و مردم می‌توانند زمان ورود بموقع به بازار مسکن را پیش‌بینی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها