حدود 70 درصد فیلمبرداری «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به پایان رسیده است و گروه برای ضبط صحنه‌های جنگی به شهرک سینمایی دفاع مقدس خواهد رفت.
کد خبر: ۶۲۱۳۲۲

ده‌نمکی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: این صحنه‌ها در چند روز آینده در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری می‌شود. با حضور اکبر عبدی گروه بازیگران این فیلم نیز تکمیل شده است.

این کارگردان اضافه کرد: سید میثم هاشم‌زاده همزمان با فیلمبرداری، تدوین فیلم را انجام می‌دهد و امیر توسلی هم در‌حال ساخت موسیقی این فیلم است و تلاش می‌کنیم کار برای جشنواره فیلم فجر آماده شود.

در خلاصه داستان «معراجی‌ها» آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند، اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند که در نهایت گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، سیدجواد هاشمی،‌ مهرداد ضیایی، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، برزو ارجمند، امیر نوری، کاوه خداشناس، حسین مهری، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغر نقی‌زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی، پوراندخت مهیمن، لاله صبوری، سمانه پاکدل و حدیثه تهرانی بازیگران «معراجی‌ها» هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها