رضا فیاضی، بازیگر، شاعر و داستان‌نویس از خودش می گوید

زندگی با رویای کودکی‌

رضا فیاضی، بازیگر تلویزیون و سینما از دو سریال‌ در حال پخش تلویزیون که در آنها به ناهنجاری‌های موجود میان نوجوانان و جوانان پرداخته شده، دفاع کرد.
کد خبر: ۶۲۰۷۶۲

او در گفت‌وگو با برنا عنوان کرد: این سریال‌ها می‌تواند چهره واقعی جامعه را نشان دهد و مسئولان را به تفکر وا دارد تا راه بستن این مسیر‌ها را پیدا کنند. به عنوان مثال «بچه‌های نسبتا بد» درکشور ما وجود دارند؛ بچه‌هایی که ناخواسته درگیر چنین ماجراهایی می‌شوند و شدت آن زیاد است. بچه‌های معقول، مذهبی و مسلمان هم ممکن است گرفتار معضلات زندگی شوند. از این گونه مسائل و حتی شدیدتر از آن هم در جامعه وجود دارد که متاسفانه به آن پرداخته نشده است. در سریال «همه بچه‌های ما» هم که از شبکه دو سیما پخش می‌شد چنین مقوله‌ای دیده می‌شد. البته معضل کودکان خیابانی دردناک‌تر است و اگر به کانون اصلاح و تربیت کودکان بروید با مسائل بسیار پیچیده و بغرنجی مواجه خواهید شد. مجموعه «خرده ستمگران» نیز به همین موضوع می‌پرداخت که بسیار تاثیرگذار بود.

او گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی باید بررسی شود، زیرا نمایش مسائل اینچنینی باعث می‌شود جلوی بسیاری از بزهکاری‌ها درجامعه گرفته شود. اعتیاد جوانان‌ها، رد و بدل کردن مواد مخدر در سطح جامعه و ارتباطات بین دختر و پسری که به خاطر تعصبات به معضل اجتماعی تبدیل شده، همه از جمله مواردی است که می‌توان به آنها پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها