ماجراهای «خانه‌ای روی تپه» از امشب در شبکه 2

پخش سریال «خانه‌ای روی تپه» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید از امــشب در شبکه دو آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۲۰۵۹۶
ماجراهای «خانه‌ای روی تپه» از امشب در شبکه 2

این سریال که قرار است هر شب بجز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 21 و 30 دقیقه به نمایش درآید، داستان پسری نوجوان به نام رسول را روایت می‌کند که با خواهر و مادرش در یکی از روستاهای شمال کشور زندگی می‌کنند. او خلاق و مسئولیت‌پذیر است و به همین دلیل تلاش می‌کند تا خانه پدری را به محلی برای جذب گردشگر و رقابت با هتل‌های بزرگ منطقه تبدیل کند. در روند تکمیل خانه، مـسافران زیادی مهمـان او و خانـــــواده‌اش می‌شوند و هر کدام قصه‌هایی دارند که رسول را به نگاهی تازه و متفاوت می‌رساند.

فیلمنامه این سریال براساس طرحی از فریدون حسن‌پور به قلم جابر قاسمعلی در 15 قسمت نوشته شده و داستان‌های دیدنی را در روستایی به نام لسکوکلایه از استان گیلان روایت کرده است. پیش از این اخباری درباره احتمال پخش سریال در تابستان منتشر شده بود اما داریوش یاری زمان کنونی را برای نمایش آن مناسب‌تر می‌داند.

کـارگردان خانه‌ای روی تپه درباره این سریال گفت: این مجموعه صرفا برای نوجوانان ساخته نشده است بلکه همه اعضای خانواده در کنار هم می‌توانند آن را تماشا کنند. تلاش کرده‌ایم تصویری شایسته از یک خانواده شریف و باعزت ایرانی را به نمایش بگذاریم.

این کارگردان تاکید کرد: در مجموعه خانه‌ای روی تپه از فضای لوکس و وسایل ارتباط جمعی و خیلی چیزهای دیگر خبری نیست اما در عوض گرم و صمیمی است و زندگی خانواده‌ای را می‌بینیم که با عشق و امید در یک اتاق سه در چهار زندگی می‌کنند.

یاری تولید این سریال را تجربه‌ای سخت و لذت‌بخش دانست و گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم و در جلساتی که با مدیر گروه، نویسنده و تهیه‌کننده داشتیم از چیزهایی حرف می‌زدند که برایم جذابیت داشت.

او درباره ویژگی‌های این مجموعه توضیح داد: در این سریال می‌بینیم که امیدواری صرفا شعار نیست. خانواده‌ای را در گوشه‌ای دنج و آرام می‌بینیم که روابط انسانی بین آنها قوی است. رابطه خواهر و برادری در آن جان گرفته و با وجود غیبت سرپرست اصلی خانواده، فرزندان در کنار مادرشان آموخته‌اند که چطور زندگی کنند و از آن لذت ببرند.

فاطمه گودرزی، بیژن امکانیان، امیر نوری، مجید مشیری، لاله صبوری، مانا پاک‌سرشت، فرهاد بشارتی، عباس آتش‌سرو، همایون ارشادی، آتیلا پسیانی، زیبا بروفه، مهران رجبی، رحیم نوروزی، انوش نصر ماسوله، سیروس همتی، نسرین بابایی، نصراله رادش، ساقی زینتی، مینا نوروزی، توفان مهردادیان، شیوا خسرومهر، حسین توشه، علی کوهپایه‌حقی، مهرداد بخشی، دانیال خوش‌سیما، محمدامین امینی، میلاد احمدی‌نیا، عارف ابراهیمی‌دیلم، صائب محمدی، محمد جعفری سادات‌محله، مصطفی درزی و مازیار رضازاده از بازیگران این مجموعه هستند.

عباس آتش‌زن بازیگر نقش رسول است و تصویری از یک نوجوان خلاق ایرانی را به نمایش می‌گذارد. امیر نوری در خانه‌ای روی تپه نقش فرزاد را بازی می‌کند. او که مدت‌ها از کار کودک دور بوده، درباره بازی در این سریال گفت: فیلمنامه را که خواندم نگاه لطیف و حس و حال کودکانه فریدون حسن‌پور در آن محسوس بود، بنابراین تصمیم گرفتم نقش فرزاد را بازی کنم.

این مجموعه تلویزیونی هر روز ساعت 14 در شبکه دو تکرار می‌شود و داریوش یاری به عنوان کارگردان امیدوار است مخاطبان بسیاری آن را تماشا کند. او در این باره گفت: خانه‌ای روی تپه، سریالی است که خیلی دوستش دارم و امیدوارم مردم هم آن را دوست داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدوارم وقتی پدرها و مادرها بعد از گرفتاری‌های کار و زندگی در شب‌های پاییز و زمستان به فضای گرم خانه برمی‌گردند و دور هم تلویزیون تماشا می‌کنند، داستان‌هایی از یک خانواده گرم و صمیمی ایرانی را در تلویزیون ببینند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
كارین توپچی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
۰
۰
ازاین سریال خیلی راضی ام اگر توانستید دوباره آن را پخش كنید .
م.ر
United States
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
سریال جالبی است قصه های خوبی دارد ولی متاسفانه بابازی بد خانم فاطمه گودرزی همراه است ایشان بدون اطلاع از زبان گیلكی خیلی تصنعی و آماتور بازی میكنند
ه ره ا ط
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
۰
۰
جالب بود
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
۰
۰
عالی بود

نیازمندی ها