رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دیدار ۵۰ هزار نفری فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب در آغاز هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۴۲۵

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی در نشست خبری که دیروز به منظور تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، خاطرنشان کرد: این فرماندهان بسیج باعنوان پرچمداران تمدن اسلامی با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت عاشورایی خواهند کرد.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بسیج اظهار کرد: اسامی روزهای هفته بسیج به ترتیب به نام‌های بسیج، ایثار و شهادت، بسیج ولایت و انتظار، بسیج خلاقیت و پیشرفت، بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی، بسیج خانواده و سبک زندگی، بسیج استکبارستیزی و مقاومت و بسیج امر‌به‌معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ‌هفته بسیج امسال از پنجشنبه سی‌ام آبان آغاز می‌شود که در این روز ملاقات با علما و مراجع تقلید صورت خواهد گرفت. همچنین روز جمعه برنامه میقات صالحین و سخنرانی فرماندهان بسیج در سراسر کشور انجام خواهد شد.

نقدی افزود: در سومین روز از هفته بسیج شاهد افتتاح همزمان یکهزار سالن ورزشی خواهیم بود که یک‌برنامه عمرانی بسیار بزرگ است. در روز یکشنبه نیز همایش تجلیل از پیشتازان اقتصاد مقاومتی در دانشگاه امام حسین(ع) و برپایی بیمارستان‌های صحرایی و همچنین اجرای دومین همایش سالانه کتاب مقاومت صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همایش زنان اسوه و افتتاح 500 مهد قرآنی در مساجد در روز دوشنبه انجام می‌شود. همچنین تجمع بزرگ گردان‌های عاشورا و الزهرا در میادین و مصلاهای بزرگ در روز سه‌شنبه صورت می‌گیرد.

نقدی گفت: سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت و همایش پیشتازان رجعت به حجاب برتر در روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ما در هفته بسیج پنج بیمارستان صحرایی برپا خواهیم کرد و همچنین به 20 بیمارستان ثابت در مناطق محروم که از دکترهای تخصصی محرومند، تیم‌های تخصصی پزشکی می‌فرستیم. از طرف دیگر 540 تیم بهداشتی نیز به مناطق محروم سراسر کشور اعزام می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها