با محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک

پول یامفت بر ورزش سایه ‌انداخته است

مخالفت با استعفای معاون ورزش همگانی

خسروی‌وفا: وزیر بخواهد می مانم

محمود خسروی وفا از مخالفت با استعفایش از معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۲۴۲
خسروی‌وفا:  وزیر بخواهد می مانم

معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد شایعه استعفای خود گفت: من انتخاب آقای صالحی امیری بودم و برای اینکه تحمیلی به وزیر آینده نباشم، اخلاقا در نامه ای به آقای شریعتمداری و قبل از انتخاب آقای دکتر گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، از ایشان خواستم به دلیل مشغله زیاد و باز ماندن از کار فدراسیون جانبازان و معلولان با استعفای من موافقت کند که ایشان مخالفت کردند.

 

خسروی وفا اضافه کرد: از انتخاب آقای دکتر گودرزی بسیار خوشحالم و امیدوارم با کمک جامعه ورزش ایشان بتواند از عهده این مسئولیت سنگین به شایستگی برآید. بنده تا زمانی که ایشان صلاح بداند در این معاونت خواهم بود و کار را ادامه می دهم.

 

وی گفت: آقای گودرزی از بدنه ورزش است و حضور ایشان به عنوان وزیر ورزش و جوانان فرصتی برای ما خواهد بود که هر چه در توان داریم برای کمک به ورزش ایران و موفقیت در بازیهای آسیایی کره جنوبی در سال آینده بکار ببریم.

 

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان درباره ادامه کار معاونت همگانی در این وزارتخانه گفت: ورزش همگانی جزو برنامه ها وشعارهای انتخاباتی آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم بوده است و قطعا همانطور که در برنامه های خود برای وزارت ورزش و جوانان در مجلس اشاره شد جزو اولویتهای کاری وزیر جدید خواهد بود.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها