روی خط جام​جم ورزشی

مدافع دورتموند خانه‌نشین شد

باشگاه دورتموند آلمان یا تائید مصدومیت مدافع خود نیون سابوتیچ، اعلام کرد این بازیکن تا پایان فصل قادر به بازی کردن نیست. سابوتیچ در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل ولفسبورگ به شدت از ناحیه زانو مجروح شد. معاینات پزشکی نشان داد این مصدومیت حداقل شش ماه این بازیکن را خانه‌نشین خواهد کرد. لیگامنت زانوی او به عمل جراحی نیاز دارد. سابوتیچ فصل گذشته نیز مصدومیت جدی از ناحیه ساق پا داشت که با وجود این مصدومیت تا فینال لیگ قهرمانان اروپا تیمش را همراهی کرد، اما این بار او حداقل باید شش ماه خانه نشین باشد.
کد خبر: ۶۱۵۱۱۰

خوشحالی فان پرسی از پیروزی بر آرسنال

زننده تک گل پیروزی بخش تیم منچستر یونایتد مقابل آرسنال در اولدترافورد کسی نبود جز روبین فان پرسی، مهاجم هلندی. این مهاجم سی ساله به تلویزیون منچستر گفت: شیوه‌ای که آرسنالی‌ها بازی می‌کنند، کاملا متفاوت است. آنها تاکتیک متفاوتی برای بازی دارند، اما ما به خوبی می‌دانستیم چطور با شیوه متفاوت آنها کنار بیاییم، در واقع می‌دانستیم چطور آرسنال را ببریم. فان پرسی افزود: ما در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشتیم، هر چند فشاری که در این نیمه بر ما وارد شد خیلی بیشتر بود. وی تصریح کرد: در این بازی فرصت‌های گلزنی زیادی به وجود نیامد، اما در نیمه دوم منچستر می‌توانست اختلاف را بیشتر کند. رونی دو موقعیت خیلی خوب داشت، اما اکنون همین که آرسنالی‌ها را برده‌ایم برایمان کفایت می‌کند.

معامله 15 میلیون پوندی لندنی‌ها

باشگاه لندنی آرسنال برای جذب مهاجم دیگر باشگاه لندنی یعنی چلسی پیشنهادی 15 میلیون پوندی ارائه داد که گویا این پیشنهاد فعلا با موافقت روبه‌رو شده است.

دمبابا بازیکنی است که شاید در نیم فصل لیگ برتر از چلسی راهی آرسنال شود. به گزارش دیلی استار پیشنهاد آرسنال هرچند با موافقت اولیه چلسی روبه‌رو شده، اما این انتقال هنوز قطعی نشده است. دمبابا تمایل خود را برای حضور در آرسنال اعلام کرده است. از سوی دیگر خبر می‌رسد میاچ ریچاردز، مدافع تیم منچسترسیتی در راه آرسنال قرار دارد. این مدافع ملی پوش انگلیسی‌ که ده میلیون پوند قیمت دارد، قراراست جانشین ساگنا شود.

رونالدو: من و بیل زوج کامل هستیم

کریستیانو رونالدو با تمجید هم تیمی ولزی خود، گرث بیل اظهار کرد با یکدیگر یک زوج کامل در رئال مادرید هستند.

رونالدو گفت: بیل خیلی خوب در رئال مادرید جا افتاده و هماهنگی کاملی با تیم دارد. او بسیار خوب بازی می‌کند و من خیلی خوشحالم که با بیل یک زوج مکمل در رئال ساخته‌ایم، البته در کنار ما بنزما و دی ماریا قرار دارند که آن دو هم با ما خیلی هماهنگ هستند.

مارتینو: از فابرگاس هر کاری برمی آید

تاتا مارتینو، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل رئال بتیس در هفته سیزدهم لالیگا عملکرد سسک فابرگاس، بازیکن تیمش را ستود.

فابرگاس که مقابل بتیس بسیار خوب بازی کرد، دو گل زد. مارتینو درباره او گفت: فابرگاس می‌تواند پاس بدهد، گل بزند، آغازگر حمله و پایان‌بخش آن باشد. از او هر کاری برمی‌آید و واقعا بی نظیر است. او از آن دست بازیکنانی است که درک عمیقی از فوتبال دارد و مفهوم بازی گروهی را می‌فهمد. وی با اشاره به این موضوع که بارسلونای صدرنشین با تیم دوم جدول سه امتیاز اختلاف دارد، گفت: بارسا در هفته‌های آینده به دنبال آن است تا اختلافش را با دیگر تیم‌ها افزایش دهد.

فابرگاس هم در این زمینه گفت: در بهترین شرایط جسمانی هستم. همیشه سعی کردم بازیکن متفاوتی باشم و علاوه بر آن خودم را اثبات کنم.

کاپیتان منچستر در بیمارستان

نمانیا ویدیچ، کاپیتان منچستریونایتد به دلیل جراحتی که از ناحیه سر در دیدار با آرسنال برداشت به بیمارستان منتقل شد.

سر این بازیکن در این بازی با زانوی دخه‌آ، دروازه‌بان منچستر برخورد کرد و ویدیچ نقش بر زمین شد. این برخورد باعث تعویض او با تام کلورلی از سوی مویس شد. کاپیتان منچستری‌ها به‌سرعت به بیمارستان منتقل و از سر او اسکن گرفته شد. بر طبق آخرین اخبار مشکل خاصی برای کاپیتان منچستری‌ها پیش نیامده، اما باید زمان بیشتری استراحت کند.

رونی: بزودی به صدر می‌رسیم

در روزی که منچستر یونایتد آرسنال را شکست داد، خبر شکست تاتنهام و منچسترسیتی و البته تساوی چلسی بهترین خبر برای منچستری‌ها بود. وین رونی، مهاجم بیست‌وهفت ساله منچستریونایتد در این باره گفت: ما فقط پنج امتیاز دیگر تا صدر فاصله داریم که اطمینان دارم در هفته‌های آینده به آن می‌رسیم. وی افزود: پیروزی بر آرسنال ما را به جلو هل داد، اما هنوز کار زیادی داریم تا به صدر برسیم.

مسی بار دیگر مصدوم شد

لیونل مسی، مهاجم تیم بارسلونا در شبی که تیمش 4 بر یک مقابل بتیس به پیروزی رسید، مصدوم شد تا روزهای تیره و تار این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد.

مسی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، در دیدار با بتیس از ناحیه عضله پا شدیدا احساس درد کرد تا قادر به ادامه بازی نباشد. او به دلیل این مصدومیت قادر نیست تیم ملی آرژانتین را در دیدارهای دوستانه مقابل اکوادر و بوسنی و هرزگوین همراهی کند.

بازگشت کاپیتان خوش نام اینتر

خاویر زانتی، کاپیتان چهل ساله اینترمیلان اردیبهشت امسال به دلیل مصدومیت تاندون پا مدت‌ها خانه‌نشین شد اما او در بازی اخیر تیمش در سری آ ایتالیا به میدان بازگشت. در این دیدار اینتر 2 بر صفر لیوورنو را شکست داد. زانتی در این باره گفت: خیلی احساساتی شده‌ام. بعد از این‌که آن عمل جراحی سنگین روی پایم را پشت سر گذاشتم، برای بازگشت و بازی جلوی هواداران لحظه شماری می‌کردم .در این مدت بسیاری با من تماس گرفتند و برایم آرزوی سلامتی کردند. زانتی با بیان این‌که می‌خواهد در این سن وسال به بازیکن موثری برای تیمش تبدیل شود، گفت: در این مدت حتی مورینیو هم پیگیر احوال من بود. باید از تمام کسانی که به من فکر می‌کردند، صمیمانه تشکر کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها