اخبار فوتبال اروپا

خوشبختی با طعم یک سالگی تیاگو کوچولو

لیونل مسی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش در دیدار با اسپانیول دوباره همه را به وجد آورد تا هوادارانش اکنون بسیار خوشحال باشند.
کد خبر: ۶۱۲۱۵۳
خوشبختی با طعم یک سالگی تیاگو کوچولو

سایت جام جم ورزشی- مسی علاوه بر اینکه دیگر مصدوم نیست اولین سال تولد پسرش تیاگو را جشن گرفت تا خوشحال تر از هر زمانی باشد. کشمکش دیه کوستای برزیلی بر سر اینکه نمی خواهد برای تیم ملی برزیل بازی کند خبر مهم دیگری است که هنوز فیصله پیدا نکرده است.  با هم دیگر اخبار مهم فوتبال اروپا را با هم مرور می کنیم:

 

آنچلوتی: نیمه دوم فاجعه بودیم

رئال مادرید در هفته دوازدهم لالیگا با نتیجه سه بر دو رایووایکانو را در خانه خودش شکست داد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل رایووایکانو گفت: رایووایکانو ما را به زحمت انداخت،آنها بسیار خوب پاسکاری می کردند. البته با وجود این ما مشکلی در نیمه اول نداشتیم. ما در این نیمه دو گل زیبا به ثمر رسانیدم اما در نیمه دوم بازیکنان رئال فاجعه بودند. وی افزود: صحبت های زیادی در رختکن با بازیکنان داشتم اما هنگامی که در نیمه دوم وارد زمین شدند آنها کاملا آن حرف ها را فراموش کرده بودند تا بسیار ضعیف ظاهر شوند. آنچلوتی در ادامه گفت: دی ماریا در دفاع خیلی خوب ظاهر شد البته فقط در نیمه اول. در نیمه دوم دفاع رئال تکه تکه شد تا دو گل دریافت کنیم اما به هر حال این مسابقه را بردیم. این برد اصلا من را راضی نکرد.

 

نماینده چلسی در دورتموند

نماینده رسمی باشگاه چلسی برای آغاز مذاکرات رسمی با باشگاه بورسیا دورتموند برای جذب مهاجم لهستانی این تیم یعنی روبرت لواندوفسکی وارد آلمان شد.

لواندوفسکی از ابتدای تابستان امسال مورد توجه باشگاه آبی پوش لندنی قرار گرفته است. چلسی آماده است تا سالانه هفت میلیون پوند به این مهاجم گلزن لهستانی حقوق بدهد. علاوه بر این دستمزد هفتگی 250 هزار دلاری بخش دیگری از درآمد لواندوفسکی در چلسی خواهد بود. مورینیو سرمربی چلسی اعتقاد دارد تیمش در خط حمله کمبودی دارد که این کمبود با جذب مهاجمی همچون لواندوفسکی برطرف می شود.

 

اریکسون: قرار بود جانشین فرگوسن شوم

اسون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلستان مدعی شد که زمانی قرار بوده در منچستریونایتد جانشین آلکس فرگوسن شود.

او در کتاب زندگی نامه خود که اخیرا به چاپ رسیده است فاش کرده حتی با یونایتد هم قراردادی امضا کرده بود تا جانشین اریکسون شود. کتاب این مربی که «زندگی من، اسون» نام دارد یکشنبه توزیع شد. او در بخشی از کتاب خود آورده است: « در فصل 2002-2001 بود که فرگوسن قصد بازنشستگی از منچستر یونایتد را داشت. او 16 سال این تیم را هدایت کرده و جام های زیادی به دست آورده بود. خسته به نظر می رسید و می خواست کنار بکشد. در این همین روزها از باشگاه با من تماس گرفتند و مذاکرات را با من شروع کردند. » اریکسون در ادامه افشاگری خود آورده است: «آن زمان من سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان بودم و تا سال 2006 قرار داد داشتم اما تصمیم خودم را برای قبول مربی گری در منچستر را گرفته بودم. حتی قراردادی هم امضا کردم اما در نهایت از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که فرگوسن تصمیمش را عوض کرده و باز هم می خواهد به کار خود در این باشگاه ادامه بدهد.»

 

کاپلو ، خشنود  از شکسته شدن رکوردش

آث رم حالا رکورد جدیدی در سری آ ثبت کرده است، آنها 10 بازی پیاپی را با برد پشت سر گذاشته اند تا رکورد قبلی خود را که 9 بازی بود بشکنند.

زمانی که رم رکورد 9 برد پیاپی را برای خود بر جای گذاشت فابیو کاپلو سرمربی این تیم بود. کاپلو از اینکه رکوردش پس از هفت سال  شکسته شده خوشحال به نظر می رسد. وی در این باره گفت: خیلی خوشحالم که رم رکورد قبلی خود را شکست. رکوردشکنی جدید حاکی از قدرت رمی هاست. سرمربی سابق رم یادآور شد: باید روراست صحبت کنم، هیچ زمانی رم را به این اندازه خوب و قوی ندیده بودم حتی در زمان خودم. رم سال گذشته هم قوی بود اما این فصل چیز دیگری است.

 

دیه گو کوستا و پیشنهادهای چلسی و آرسنال

مهاجم برزیلی الاصل تیم آتلتیکو مادرید تا دیروز فقط چلسی را مشتری خود می دید اما از امروز آرسنال هم به شدت خواهان به خدمت گیری او شده است.

بر اساس گزارش دیلی استار ، آرسنال رسما برای جذب دیه گو کوستای 25 ساله پیشنهاد داده است. بعد از لیورپول که در تابستان این بازیکن را می خواست و چلسی که هم اکنون هم مشتری این بازیکن است آرسنال سومین باشگاه لیگ برتری خواهان مهاجم آتلتیکو مادرید به شمار می رود. کوستا در فرصت نقل و انتقالات تابستانی تا آستانه پیوستن به لیورپول پیش رفت اما در نهایت اعلام کرد که می خواهد به آتلتیکو مادرید وفادار بماند.

 

پیوستن خدیرا به من یونایتد جدی تر شد

منچستریونایتد برای جذب سامی خدیرا هافبک آلمانی رئال مادرید همچنان جدی پیش می رود و بر اساس آخرین اخبار به نظر می رسد پیوستن خدیرا در دی ماه به من یونایتد تقریبا قطعی شده است.

گری نویل مربی تیم منچستریونایتد خود به طور مستقیم مامور مذاکره با مسئولان رئال مادرید شده است. خدیرا پیش از این از اشتیاق خود برای پیوستن به باشگاه های انگلیسی گفته بود و علاوه بر آن علنا نارضایتی خود را بابت حضور در رئال مادرید ابراز داشته بود. پیشنهاد منچستری ها به خدیرا در حدود 35 میلیون پوند است.

 

مسی: آمادگی 100 درصد ندارم

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که در دیدار با اسپانیول پس از یک ماه موفق به گلزنی شد اظهار داشت که برای آماده شدن نیاز به زمان بیشتری دارد.

مسی گفت که هنوز به آمادگی کامل نرسیده اما امیدوار است در هفته های آینده دوباره به همان مسی قبلی تبدیل شود و انتقادات را به طور کامل متوقف کند. این ستاره گفت: «خیلی سخت است که پس از یک مصدومیت سخت دوباره به سرعت بتوانم به شرایط قبلی برگردم. تلاش من این است که هر چه سریع تر به همان مسی قبلی تبدیل شوم و برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین خوب بازی کنم. » وی خاطر نشان کرد: « آمادگی من 100 درصد نیست اما بازی به بازی بهتر می شوم.»

 

شانسی که بیل از بین برد

پس از دیدار رئال مادرید و رایووایکانو هافبک رایو اظهار داشت که گرث بیل بازیکن کنونی رئال مادرید و گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال شانس او را برای حضور در لیگ برتر از بین برد.

لاگو فالکه هافبک رایووایکانو گفت که آرزویش بازی در لیگ برتر انگلستان بود اما هم پستی او با گرث بیل این شانس را ظاهرا برای همیشه از بین برده است. وی گفت: زمانی تاتنهام مصرانه من را می خواست اما هم پست بودن با گرث بیل برای من دردسرساز شد و در حالی که تمایل شدیدی داشتم به تاتنهام بروم همه چیز نقش بر آب شد. این بازیکن در ادامه گفت: راه برای من برای حضور در لیگ جزیره مسدود شد. اگر سران تاتنهام بین ما دو نفر ، من را برای بازی در تاتنهام انتخاب می کردند قطعا بیل به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل نمی شد و به رئال مادرید نمی پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها