کد خبر: ۶۰۹۱۲۰
شوخی داوود میرباقری با شخصیت مهم سیاسی کشور!

تازه ترین اثر داود میرباقری که برای شبکه نمایش خانگی تهیه شده فارغ از تمام نقاط ضعفی که دارد در مواردی فراتر از خط قرمزها قابل ردیابی است! به نظر می رسد همین عبور از خط قرمزها بوده که باعث شده رییس سازمان سینمایی درباره این مجموعه بگوید:« تاریخ شبکه نمایش خانگی به قبل و بعد از «شاهگوش» تقسیم می شود

خط قرمز اولی که درنوردیده شد: ارائه تصویری کاملا مشابه یک خواننده سرشناس لوس آنجلسی البته با هیبتی ابلهانه و برای تمسخر خواننده معروف؛ محسن طنابنده که نقش یک خواننده خالطور مجالس عروسی را ایفا می کند نه فقط به واسطه کیفیت کار عبدا.. اسکندری کاملا شبیه آن خواننده شده بلکه عین ترانه ابراهیم حامدی را اجرا می کند و مدام آهنگهای او را تمرین می کند و حرکات او در هنگام اجرای ترانه دقیقا مثل این خواننده معروف و کهنه کار است. البته طی چند هفته گذشته به این شبیه سازی اشاره شده بود.

خط قرمز دومی که درنوردیده شد: استفاده از یک سری لغاتی است که بدون شک اگر بنا بود در آثار تلویزیونی یا حتی سینمایی استفاده شوند زیر تیغ سانسور می رفتند.

خط قرمز سومی که درنوردیده شد: عجیب ترین بخش قسمت اول به اجرای ترانه رپ یکی از رپرهای زیرزمینی توسط طنابنده مربوط می شود که در نمای داخل اتومبیل اجرا می شود. در بخشی از این رپ خوانی، صدای یکی از مهمترین شخصیتهای سیاسی با عبارات مختص به او مورد تقلید قرار گرفته و به نظر می رسد این بخش از دست ممیزها در رفته باشد. شاید هم میرباقری برای این تابو شکنی مجوز لازم را دریافت کرده است.

به هر حال باید منتظر بازخوردهای این مجموعه که احتمالا پرمخاطب هم خواهد بود باشیم.

 

شبکه ایران/مهدی کشاورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها