سارق سابقه داری که درحال سرقت دوربین های مداربسته یکی از برج های تهران بود، با مداخله نگهبان سالخورده این برج گرفتار و توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۸۷۷۹
سارق دوربین های مداربسته به دام افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، نیمه های شب 24مهرماه یک سارق جوان و لاغر اندام با تجهیزات کامل و برنامه ریزی دقیق قصد سرقت دوربین‌های مدار بسته یکی از برج‌های مسکونی در خیابان رسالت را داشت.

این سارق که تمام جوانب سرقت را به جز نگهبان سالخورده در نظر گرفته توسط همین نگهبان دستش رو شد.
 
نگهبان ساختمان زمانیکه متوجه سر و صداهای مشکوکی در اطراف ساختمان شد با شجاعت به دنبال صدا گشت و پس از چند دقیقه توانست سارق حرفه ایی را در حین سرقت دوربین های مدار بسته پیدا کند.

این سارق که فکر می‌کرد با چند مشت و لگد می‌تواند از سد راه این پیرمرد بگذرد ولی در عین ناباوری با مقاومت شدید او روبرو شد تا جایی که اهالی ساختمان که شاهد ماجرا بودند ضمن کمک به نگهبان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ تماس گرفته و دقایقی بعد گشت انتظامی کلانتری 126 تهرانپارس سر رسید و متهم جوان که فرهاد نام داشت را دستگیر کرد.
 
گفتنی است، متهم پس از دستگیری تحت الحفظ به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت که در خلال بازجویی های پلیسی مشخص شد وی از سارقان حرفه ای و سابقه دار اماکن خصوص در تهران است و تاکنون چندین مرتبه به اتهام سرقت دوربین مداربسته از سوی ماموران بازداشت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها