ارتفاع شعله‌های آتش به 10 متر رسید

آتش‌سوزی در کارخانه تولید مواد شیمیایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۴۱۰
آتش‌سوزی در کارخانه تولید مواد شیمیایی

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه وقوع آتش سوزی در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی به آدرس جاده قدیم کرج، شهرک دانش در ساعت 10:39 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد، افزود: پس از آن آتش نشانان شش ایستگاه به همراه گروه هزمت ، خودروهای فوماتیک، کف و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک کارخانه مواد شیمیایی به مساحت 2000 متر مربع بود اظهار کرد: در این کارخانه مواد شیمیایی، شوینده و الکل نگهداری می‌شد که در محوطه آن 10 مخزن هزار لیتری الکل در مساحتی حدود 200 متر مربع قرار داشت که حریق در این محل رخ داده بود.

ملکی با اشاره به قرار داشتن تعداد زیادی مواد قابل اشتعال نظیر چوب و غیره در مجاورت مخازن الکل گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از گذشت دقایقی آن را تحت کنترل خود درآوردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه ارتفاع شعله‌های آتش تا 10 متر نیز زبانه می‌کشید، خاطر نشان کرد: آتش نشانان از سرایت حریق به اطراف جلوگیری کرده و در ساعت 13:30 موفق به اطفای کامل حریق در این محل شدند.

وی علت این حادثه را نشت الکل از مخزن و جوشکاری در مجاورت آن دانست و افزود: 10 هزار لیتر الکل در جریان این حادثه از بین رفت.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است گفت: خسارت وارد شده به این کارخانه نیز تا حدودی بالا بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها