گل‌محمدی: دعا می‌کنم استقلال فینالیست شود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: طبیعتاً بازی سختی برابر ملوان خواهیم داشت اما سه امتیاز این بازی را کسب می‌کنیم.
کد خبر: ۵۹۸۷۶۵
گل‌محمدی: دعا می‌کنم استقلال فینالیست شود

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان اظهار کرد: هرچه بازی‌ها به جلو پیش می‌رود، حساسیت هم بیشتر می‌شود در هر صورت در هفته نهم با تیم خوب ملوان بازی داریم. این تیم همیشه برای من قابل احترام بوده و طبعاً بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول و آمادگی تیم‌ها بازی خوبی برابر ملوان انجام می‌دهیم تا به سه امتیاز بازی برسیم اما تاکید می‌کنم که بازی سختی خواهیم داشت و امیدوارم که در این بازی از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. ما در یکی دو بازی قبل در فاز حمله خوب عمل نکردیم که امیدوارم فردا از فرصت‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم.

سرمربی نفت در ادامه درباره وضعیت محرومان و مصدومان احتمالی تیمش گفت: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم، از جمع بازیکنان ما فقط مهرداد اولادی مصدوم بود که این هفته به ما اضافه شد و در فهرست 18 نفره بازی فردا حضور دارد.

وی درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی و زمان حضور دوباره او در تمرین نفت افزود: کمیته انضباطی باشگاه هنوز رای خود را درباره او صادر نکرده و تنها پس از صدور رای مشخص می‌شود که او به تمرین بازمی‌گردد یا خیر.

به گزارش ایسنا ، در ادامه خبرنگاری از گل‌محمدی پرسید، برخی معتقدند که نفت همانند بسیاری از تیم‌های مشابهش که نیم فصل اول را خوب شروع کردند، در نیم فصل دوم دچار افت می‌شود. گل‌محمدی در واکنش به این حرف گفت: اتفاقا فکر می‌کنم که در نیم فصل دوم بازی‌های بهتری انجام خواهیم داد چون مشکلات حاشیه‌ای نداریم. همیشه گفته‌ام که در نفت همه چیز سر جای خودش است و ما با آرامش کامل کارمان را انجام می‌دهیم. با توجه به اینکه ما تیم جوانی داریم، در نیم فصل دوم باتجربه‌تر می‌شویم و سیستم‌مان هم بهتر جا می‌افتد.

وی ادامه داد: عقیده دارم که نیم فصل دوم برای ما نیم فصل بهتری خواهد بود هرچند که نیم فصل اول هنوز تمام نشده و بازی‌های سخت‌مان برابر تراکتورسازی، سپاهان و استقلال باقی مانده است. پس از پایان نیم فصل اول می‌توانم درباره نقاط ضعف و قوت تیم بهتر صحبت کنم و آن وقت در جهت ترمیم تیم یا بازیکن جدید جذب می‌کنیم یا تمرین‌های بیشتری انجام می دهیم.

گل‌محمدی در پایان درباره پیروزی استقلال برابر بوریرام و بازی این تیم در مرحله نیمه نهایی گفت: فقط نیمه اول این بازی را دیدم. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان باتجربه و خوبی دارد. امیدوارم و دعا می‌کنم که استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. این تیم بازی سختی برابر نماینده کره جنوبی دارد ولی برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم از این مرحله گذر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها