روی ضعف‌هایمان سرپوش نمی‌گذاریم

منافی: هر تیمی جلوی ما دچار مشکل می‌شود

پرسپولیس با عناصری که دارد، هجومی بازی می‌کند و هر تیمی جلوی ما دچار مشکل می‌شود.
کد خبر: ۵۹۸۰۲۵
منافی: هر تیمی جلوی ما دچار مشکل می‌شود

سایت جام جم ورزشی/ جواد منافی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: نمایشی که تیم پرسپولیس در بازی با فولاد اهواز و به ویژه بازی با گسترش فولاد داشت صد در صد ادامه پیدا خواهد کرد. هر چه رو به جلو برویم بچه‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند. همین حالا با هماهنگ‌تر شدن خلعتبری و سایر نفرات می‌توانیم عملکرد بهتری را شاهد باشیم. ما روز اول هم گفتیم بازیکنان جوان داریم و زمان لازم است تا تیم هماهنگ شود.

وی درباه موقعیت‌هایی که در بازی قبل توسط حریف خلق شد نیز ادامه داد: فوتبال همین است، تیم دست و پا بسته‌ای جلوی ما بازی نمی‌کرد. آنها تیم بسیار جنگنده و دونده‌ای بودند. خوب بازی کردند ولی نه به خوبی ما. اتفاقا خوب شد قبل از بازی با سپاهان با چنین تیم سرعتی و جنگنده‌ای بازی کردیم. در آن بازی همانطور که می‌دانید ضعف‌هایی داشتیم. شما همیشه باید برای بهتر شدن کار کنید. این بازی بعضی ضعف‌ها را روشن کرد. ما فقط حریفان را آنالیز نمی‌کنیم، خودمان را هم بررسی می‌کنیم. فیلم بازی را دیدیم و روی ضعف‌ها سرپوش نمی‌گذاریم. آنها را پیدا و بر طرف می‌کنیم. باید در طول سال مدام بجنگید، دعوا کنید تا موفق شوید.

چپ پای پیشین پرسپولیس درباره اینکه هواداران، منتظر دومین پیروزی پیاپی هستند، خاطرنشان کرد: وقتی می‌بینیم هواداران از شکل بازی پرسپولیس و نتیجه راضی و خوشحال هستند‌، خرسند می‌شویم، چون ما خودمان از جنس آنها هستیم. خوشبختانه توانستیم بازی تماشاگرپسند و نتیجه را با هم داشته باشیم. تمام هم و غم ما کسب پیروزی‌های پیاپی است. در اصفهان هم به دنبال پیروزی هستیم. بازی با گسترش تمام شد. تیم سرسختی بود ولی حالا سپاهان را پیش رو داریم. البته فوتبال حوادث خاص خود را دارد. پرسپولیس نشان داد توانایی رسیدن به اهداف مورد نظر خود را دارد و هواداران تا آن زمان باید صبور باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سپاهان در روزهای اخیر تصریح کرد: به هیچ وجه روی مشکلات آنها حساب نمی‌کنیم چون هر تیمی با پرسپولیس بازی دارد، تمام مشکلاتش را فراموش می‌کند. از سوی دیگر بازی‌های پرسپولیس - سپاهان در سال‌های اخیر همیشه حساسیت بالایی داشته است. سپاهان در این چند سال شخصیت تیمی بالایی پیدا کرده است و با این مسائل بر هم نمی‌ریزد.

نقاط قوت آنها را کاملا شناسایی کرده‌ایم و برایش راهکارهایی داریم. به هر حال این بازی با توجه به وضعیت دو تیم در جدول اهمیت بیشتری هم پیدا کرده است و هر دو تیم با برنامه‌ریزی ویژه، سه امتیاز این بازی را می‌خواهند.

منافی درباره اینکه آیا یک بازی سرعتی و هجومی مثل بازی با گسترش را در اصفهان شاهد خواهیم بود، گفت: به هر حال این تیم پرسپولیس است. از آن توقعات مشخصی می‌رود. حریفان را جدی می‌گیریم اما واهمه‌ای نداریم. شجاعانه و در عین حال هوشمندانه بازی می‌کنیم. بازی این هفته، هم از نظر حریف‌، هم از نظر شرایط، متفاوت با بازی قبلی است. پس نمی‌توانیم به همان شکل بازی کنیم. سپاهان تیمی است که تجربه بیشتری در چنین دیدارهایی دارد. از سوی دیگر در خانه حریف بازی می‌کنیم. پس شکل بازی ما تغییر خواهد کرد. ما نفراتی داریم که یک بازی هجومی ارائه خواهند کرد ولی برنامه‌ریزی ما برای هر بازی متفاوت است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به در اختیار داشتن عناصر تهاجمی، شرایط تیم برای گلزنی را اینگونه تشریح می‌کند: نکته مثبت این است که پرسپولیس در 9 بازی، 3 سه گل خورده است. هیچکس فکر این را نمی‌کرد. در سال‌های اخیر کم نظیر بود. از سوی دیگر کم گل زدیم ولی یک تیم دفاعی نیستیم. ما عناصر تهاجمی را در اختیار داریم که هر خط دفاعی را دچار مشکلات جدی می‌کنند ولی باید در استفاده از موقعیت‌ها بهتر عمل کنیم. همانطور که شرایط دفاعی درست شد، مشکل گلزنی هم حل می‌شود. با حضور نفراتی مثل رضایی، نوروزی، سید صالحی، شاکری، عباس‌زاده، صادقیان، عالیشاه، خلعتبری و دیگران این مساله حتما حل خواهد شد.

منافی در پایان پیرامون بازی در خارج از تهران پس از چند هفته افزود: در بازی با سایپا روی یک شوت از راه دور غافلگیر شدیم و بازی در اختیار ما بود. در بازی با ذوب آهن در اصفهان هم می‌توانستیم پیروز باشیم. با توجه به اینکه بازیکنان با تجربه‌ای داریم، مشکلی برای بازی در خارج از خانه وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها