نخستین بیمارستان پردیس گشایش یافت

با حضور جمعی از مسئولان و مردم نخستین بیمارستان شهرستان پردیس با نام "شفا" گشایش یافت.
کد خبر: ۵۹۴۸۶۸
نخستین بیمارستان پردیس گشایش یافت

 عصر امروز با حضور مسئولان شهرستان، بیمارستان شفا که نخستین بیمارستان پردیس محسوب می شود، با هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد ریال افتتاح شد و به منظور ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاز نخست طرح اجرایی بیمارستان شفا شامل درمانگاه های عمومی و تخصصی، مرکز فوریتهای پزشکی و اورژانس راه اندازی و در اختیار مردم شریف شهرستان پردیس قرار می گیرد.

فاز بعدی این پروژه شامل بخش اطفال، بخش زنان و زایمان و اتاق عمل زنان نیز تا دو ماه آینده افتتاح می شود، همچنین طبق برنامه ریزیهای به عمل آمده تمام مجموعه بیمارستان شفا تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فاز پایانی طرح توسعه این بیمارستان شامل بخشهایی نظیر ماژور، بخش داخلی، بخش جراحی، آی.سی.یو، سی.سی.یو و ان.آی.سی.یو می شود.

هزینه های بیمارستان را می توان به دو بعد ساخت ابنیه و تجهیز آن به دستگاه های پزشکی تقسیم بندی کرد، در زمینه ساخت ابنیه و تأسیسات رقمی بالغ بر 9 میلیارد ریال هزینه شده است، بنای این بیمارستان 100 تخت خوابی در چهار طبقه یک هزار و 600 مترمربعی و زیربنای سه هزار متر مربع احداث و در آینده توسعه بیشتری خواهد یافت. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پیری
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
بیمارستان شفا پردیس هم یه بیمارستان هم نمایشگاه خرید و فروش اتومبیل
چند روز پیش مراجعه كردم برای درمان كه یكی از بیماران به دلیل نداشتن پول بیمارستان اتومبیل خود را به رییس بیمارستان فروخته البته به زور حساب دار و از بیمارستان مرخص شد.
آیا این كار بیمارستان درست میباشد؟؟

نیازمندی ها