نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چیچاریتو در اینتر ، دراکسلر در لیورپول

پنجره نقل و انتقالات بسته شد

ستاره هایی که روز آخر گرد و خاک کردند

این چهار بازیکن در فاصله چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا حسابی گرد و خاک کردند: گرث بیل، مسعود اوزیل، کاکا و مروان فلاینی.
کد خبر: ۵۹۳۶۶۸
ستاره هایی که  روز آخر گرد و خاک کردند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ اولی با انتقال به رئال مادرید گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا شد، دومی به شکلی ناگهانی سر از آرسنال درآورد، سومی بازگشتی پر سر و صدا به میلان داشت و آخری بالاخره به آرزوی بزرگش رسید و منچستری شد. این چهار ستاره روز آخر نقل و انتقالات از تیم های جدید خود می گویند.

بیل: رونالدو یکی از دلایل آمدنم به اینجا بود

گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان در مراسم معارفه اش که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد اظهار داشت که کریستیانو رونالدو یکی از دلایل آمدنش به مادرید بوده است.

 گرث بیل با امضای یک قرارداد شش ساله به ارزش 85 میلیون پوند رسما از تاتنهام به رئال مادرید پیوست تا تبدیل به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا شود. مراسم معارفه این مهاجم 23 ساله روز گذشته با حضور 25 هزار هوادار مادریدی و خانواده بیل انجام شد. در این مراسم بیل ابراز امیدواری که بتواند به همراه رئال مادرید قهرمان اروپا شود. وی در جمع خبرنگاران گفت: من برای اهداف بزرگی به اینجا آمده ام و می خواهم به همه این اهداف برسم. من امیدوارم که بتوانم به همراه رئال قهرمان اروپا شوم و علاوه بر به سطح بسیار بالاتری از فوتبال دست یابم. این بازیکن افزود: از اینکه در بزرگ ترین باشگاه فوتبال جهان حضور دارم احساس غرور و افتخار می کنم. باید بگویم دلایل زیادی من را به اینجا کشاند. بیل در ادامه گفت: بحث بزرگ ترین باشگاه فوتبال دنیا به یک طرف و بحث اینکه در اینجا می توانم راحت تر به اهدافم برسم به یک طرف. علاوه بر آن در مادرید کریستیانو رونالدو حضور دارد که یکی از مهم ترین دلایل من برای آمدن به اینجا بود. او یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ است و از بازی کردن در کنار چنین بازیکنی نهایت لذت را می برم. فلورنتیو پرس رییس باشگاه رئال مادرید نیز با رد تمام انتقاداتی که نسبت به جذب 85 میلیون پوندی گرث بیل می شود گفت: گرث بیل بخشی از برنامه های ما برای رسیدن به اهداف بزرگ تری است. او بهترین خرید دو سال اخیر ما بود و با این بازیکن راحت تر می توانیم درباره موفقیت های آتی صحبت کنیم.

اوزیل:  به آرسنال ایمان دارم

گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه آرسنال پس از انتقال قطعی به این باشگاه اظهار داشت که موفقیت های جدیدی انتظار او را می کشد.

مسعود اوزیل یکی از پر سر و صدا ترین چهره های نقل و انتقالات بود. او در حالی به جمع توپچی های لندن پیوست که پیش از این اظهار داشته بود که هرگز از رئال جدا نمی شود. وی پس از انتقال قطعی به آرسنال گفت:

می دانم که آرسنال در چند سال اخیر هیچ جامی را نبرده است اما این شرایط همیشه باقی نمی ماند. من به آرسنال ایمان دارم و به همین دلیل به اینجا آمدم.

اوزیل افزود: دوران بسیار درخشانی در مادرید داشتم و حالا می خواهم این دوران درخشان را در آرسنال باز هم تکرار کنم. می دانم که اینجا کار سخت تری دارم  البته همین کار سخت است که همه چیز را برایم جذاب تر می کند.

اوزیل یادآور شد: مادرید برای من تمام شد و گفتن اینکه چه عواملی باعث جدایی من از این تیم شد برایم جذاب نیست. من اکنون فقط دغدغه بازی کردن در آرسنال را دارم و پیدا کردن جایگاهی مناسب در این تیم.

کاکا: با میلان دوباره به روزهای درخشانی برمی گردم

کاکا مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل پس از پیوستن به آث میلان اظهار داشت که با این تیم به روزهای اوجش بازمی گردد.

 کاکا گفت: به دلایل زیادی به میلان آمدم، این باشگاه همه چیز دارد، میلان می تواند قهرمان سری آ شود، می تواند در اروپا شانس داشته باشد و از همه مهم تر هوادارانی بسیار دوست داشتنی دارد. میلان را بهترین جای دنیا برای خودم می دانم.

وی افزود: درخشان ترین دوران فوتبالی ام را در میلان پشت سر گذاشتم و اکنون آماده ام تا آن دوران را تکرار کنم. نمی خواهم دیگر به روزهایی که در رئال داشتم فکر کنم و خودم را بیهوده ناراحت کنم. بالاخره کاری از دست من ساخته نبود و البته هیچ کس به غیر از خودم مقصر نیست.

نایب رییس باشگاه میلان نیز پس از جذب رسمی کاکا مهاجم برزیلی تیم رئال مادرید اظهار داشت که عشق به هواداران بار دیگر کاکا را به روسونری بازگرداند. آدریانو گالیانی اظهار داشت: با کاکا می توانیم به بهترین دورانمان برگردیم؛ او بازیکنی بزرگ تر از آنچه است که ما تصور می کنیم. کاکا می تواند بخش عمده ای از مسئولیت ها را بر عهده بگیرد. باور دارم که او فراتر از یک بازیکن است. اینجا خانه کاکا است و او می تواند در اینجا کاملا آزاد و رها باشد.

وی افزود: رابطه بین کاکا و هواداران اینجا خیلی خاص است، قطعا هر دو طرف از اینکه یکدیگر را بار دیگر می بینند خیلی خوشحال هستند.

فلاینی: خوشحالم که به اولدترافورد آمدم

تلاش های دیوید مویس بالاخره نتیجه داد و او موفق شد که بازیکن سابق خود در اورتون را به اولدترافورد بیاورد.

این هافبک بلژیکی که البته اصلیتی مراکشی دارد با قراردادی معادل 27.5 میلیون پوند به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پیوسته است. وی به سایت باشگاه منچستر یونایتد گفت: من خیلی خیلی خوشحالم. این بزرگ ترین اتفاق زندگی من است. من برای اینکه به چنین موقعیتی برسم مدت های طولانی صبر و فقط تمرین کردم. حالا تلاش هایم نتیجه داده است و حالا من در بزرگ ترین باشگاه جهان هستم. می خواهم نهایت سعی و تلاشم را برای این باشگاه انجام بدهم.

وی افزود: پیوستن به منچستر یونایتد برای من یک رویا شده بود، حالا که این رویا تحقق یافته به دنبال این هستم که به اهدافی که در این باشگاه دارم یکی پس از دیگری برسم.

فلاینی خاطر نشان کرد: از کودکی رویای حضور در منچستر یونایتد را داشتم، اکنون به آن رسیده ام . دیگر چه چیزی مهم تر از این می تواند وجود داشته باشد؟

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها