راز قتل زنجیره‌ای زنان کردستان فاش شد

وعده ازدواج شگرد رسیدن به نیت شیطانی

دو پسر شیطان صفت که در پوشش مسافربر زن جوانی را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۳۳۳۵
آزار و اذیت زن جوان توسط دو شیطان صفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل پلیس آگاهی تهران بزرگ، پنجشنبه 13 تیر ماه 1392 زن جوانی با مراجعه به کلانتری 141 گلستان به مأموران اعلام کرد که توسط سرنشینان یک دستگاه پراید سفید رنگ مورد زورگیری و سرقت اموال قرار گرفته است.  

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «زورگیری» و به دستور شعبه سوم دادیاری دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته به کارآگاهان گفت: شامگاه پنجشنبه 13 تیر ماه سال جاری در میدان صادقیه و به مقصد میدان آزادی به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با دو سرنشین مرد شدم ؛ پس از طی مسافتی کوتاه، سرنشینان خودرو با تهدید چاقو و توسل به زور اقدام به سرقت اموالم شامل گردنبند، انگشتر طلا، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و وجوه نقد همراهم کرده و در مکانی خلوت واقع در حوالی ورزشگاه آزادی ، مرا رها و از محل متواری شدند.

همزمان با انجام چهره نگاری و ترسیم چهره فرضی متهمان، کارآگاهان اداره پنجم با بهره گیری از اطلاعات پرونده اقدام به شناسایی یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ و مالک آن کرده اما مالباخته موفق به شناسایی تصویر مالک خودرو به عنوان احدی از متهمان پرونده نشد.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با حضور مالک خودرو در اداره پنجم، وی به کارآگاهان گفت که خودرو پراید را به صورت قولنامه ای به فردی به نام «حسین . ب» فروخته است؛ بلافاصله تصاویر این شخص (خریدار خودرو) از سیستم جامع پلیس استخراج و مالباخته پس از مشاهده تصویر «حسین . ب»، صراحتا وی را به عنوان یکی از سارقان زورگیر اموالش مورد شناسایی قرار داد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره پنجم اطلاع پیدا کردند که «حسین . ب» با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ و در محدوده ایستگاه مترو صادقیه اقدام به مسافرکشی می کند؛ با توجه به اطلاعات بدست آمده، نامبرده در محدوده بلوار فردوس – خیابان ورزی شمالی شناسایی و در حالیکه سوار بر یک دستکاه پراید سفید رنگ بود، روز چهارشنبه 30 مرداد ماه امسال در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

با دستگیری و انتقال حسین به اداره پنجم، تحقیقات از وی آغاز و او نیز همانند بسیاری از متهمان در مراحل اولیه تحقیقات منکر هرگونه ارتکاب سرقت شد اما پس از مواجه شدن با شاکیه لب به اعتراف گشود و علاوه بر اعتراف به سرقت و زورگیری، به آزار و اذیت مالباخته و فروش طلا و جواهرات از طریق همسرش اعتراف کرد؛ همسر متهم نیز پس از حضور در اداره پنجم به کارآگاهان عنوان کرد که اطلاعی از مسروقه بودن طلا و جواهرات نداشته و همسرش (حسین . ب) مدعی بوده که طلا و جواهرات را در ازای طلبش از یکی از دوستانش دریافت کرده که در بازرسی از مخفیگاه متهم، بخشی از طلاجات مسروقه کشف شد.

با توجه به اعتراف «حسین . ب» در خصوص آزار و اذیت، مالباخته که به دلیل حفظ آبرو تا آن زمان از طرح موضوع خودداری کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که سرنشینان خودرو پراید علاوه بر سرقت اموالش، با تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

در ادامه تحقیقات و با شناسایی هویت متهم دوم پرونده به نام «ابوالفضل . ب»، مخفیگاه وی در منطقه یافت آباد – میدان الغدیر شناسایی و او نیز پیش از اطلاع از دستگیری همدستش، صبح روز شنبه دوم شهریورماه سال جاری دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در تحقیقات بعمل آمده ، اظهارات همدستش را تأیید و شاکیه نیز با حضور در اداره پنجم وی را صراحتا مورد شناسایی قرار داد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر، افزود:با توجه به اعتراف صریح متهمان در خصوص «سرقت های به عنف تحت پوشش مسافرکش» و احتمال افزایش جرایم ارتکابی، دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حاجی ناجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
۰
۰
باید با اشد مجازات با این پست فطرتان برخورد شه!!!!
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
خداوند هرچه آدم شیطان صفت است رانابودكند
ندای ملت
Switzerland
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
۰
۰
هر روز كه صفحه حوادث رو بخونی از انواع قتل و زورگیری و شرارت و دزدی و .... زیاد میبینی و بعد از چند وقت متوجه میشی كه انواع فساد در كشور ما در حال رشد می باشد نه كاهش . از مسئولان محترم خواهشمندیم ضمینه كاهش جرائم را فراهم سازند كه البته بهبود فضای كسب و كار و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم از این جمله می باشد. البته زندان و اعدام و ... هم لازم می باشد و باید افراد سرشناس و شرور هر منطقه و یا شهری هر از چندگاهی به دار مجازات آویخته شوند تا عبرتی باشد برای سایرین.
م
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
۰
۰
كمترین مجاراتشان اعدام است

نیازمندی ها