مدیر عامل آبی ها تکذیب می کند

من نبودم جباری به استقلال بر گردد

علی فتح اله زاده که هر روز مصاحبه می کند در جدیدترین مصاحبه اش هر چند حرف هایی تکراری می زند اما چند خبر مهم را هم از زبانش می شنویم.
کد خبر: ۵۹۱۲۷۳
من نبودم جباری به استقلال بر گردد

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ گزیده مصاحبه بلندبالای مدیرعامل آبی ها با خبرگزاری مهر را در ادامه می خوانید:

- اوضاع استقلال خوب است. تنها نگرانی ما فشردگی بازی ها و فشارهایی است که به خاطر این فشردگی به بازیکنان وارد می شود.

- بازیکنان استقلال فشار زیادی را به خاطر برگزاری دیدارهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تحمل کرده اند. در دیدار با بوریرام هم اگر ما گل زودهنگام را نمی زدیم طبیعتا بازیکنان باید فشار بیشتری وارد می کردند تا به گل برسند اما زود گل زدیم سعی کردند که حفظ نتیجه کنند.

- چند بازیکن تاثیر گذارمان را در اختیار نداریم. ساموئل و جمشیدیان دو بازیکنی هستند که استقلال به وجودشان نیاز دارد اما مصدوم هستند. تیموریان هم همین شرایط را دارد.

- امیدواریم مسئولان فدراسیون و خود آقای کروش شرایط استقلال را درک کنند. البته خود آقای کروش اعتقاد دارند که همه ما برای نام ایران تلاش می کنیم. به هر حال ما برای اینکه به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا برسیم سختی های زیادی را متحمل شده ایم و زیاد اذیت شده ایم. حالا همه باید کمک کنند که استقلال بتواند به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد و ان شالله قهرمان آسیا شود.

-  خبر "استقلال با کمک فرهاد مجیدی از وزارت ورزش و جوانان کمک میلیاردی دریافت کرده است" صحت ندارد.ما از همان زمانی که مثل پرسپولیس یک میلیارد تومان از وزارت ورزش گرفتیم تا به حال یک ریال دیگر دریافت نکرده ایم.

- ان شاالله مشکل جباری هم با سپاهان حل شود و به این تیم برگردد. حتی اگر او بخواهد به استقلال بیاید تا نیم فصل حق بازی ندارد. با این حال توصیه من به جباری این است که مشکلش را حل کند و به تیمش برگردد. او تیم خوبی پیدا کرده و کادر فنی خوبی هم دارد. سپاهان تیم بزرگی است و حیف است که جباری از این تیم بیرون بماند. من برایش آرزوی موفقیت می کنم. فعلا که ما هستیم. ببینیم تا نیم فصل چه می شود، شاید آنوقت ما نبودیم و جباری توانست برگردد!

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمدرضان.ن((دادا))
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
مطمئن باش حاج فتل!
مجتبی برمیگرده
آررررررررررررررره
برمیگرده.

نیازمندی ها