دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان

ورزش پایه ای ایران در رده بیستم آسیا!

کاروان ورزشی ایران در دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان با 6 مدال نقره و 2 برنز در جایگاه بیستم رده بندی تیم ها قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۰۷۳۱
ورزش پایه ای ایران در رده بیستم آسیا!

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم ورزشی از نانجینگ چین ، آخرین روز بازی های آسیایی نوجوانان هم برای کاروان ورزش ایران طلا نداشت.این بار کره ای ها در فوتبال نوجوانان طلا را از دستان فوتبالیست های ایرانی قاپیدند.کره جنوبی یک بر صفر و از روی نقطه پنالتی به گل برتری رسید.

به این ترتیب کاروان ورزش ایران در دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان با 6 مدال نقره و 2 برنز در جایگاه بیستم قرار گرفت.جایگاهی که جای بحث و بررسی دارد و عملکرد فدراسیون ها را باید در کار پایه ای به نقد کشید.در دوره گذشته ایران یک مدال داشت و با مجموع 6 طلا در جای یازدهم قرار گرفت اما این بار کاروان ورزش ایران تا روز پایانی بازی ها در حسرت طلا باقی ماند.

ایران در دوومیدانی 3 نقره و یک برنز گرفت.در جودو پسران یک نقره ، در تیراندازی یک برنز و در فوتبال و تکواندو هم یک نقره بدست آورد.

در روز پایانی انتظار زیادی می رفت تا تیم فوتبال طلا بگیرد اما این موقعیت هم با درخشش کره ای از بین رفت.تیم 3 نفره بسکتبال نیز از بخت های مدال بود اما متاسفانه سهل انگاری های بی جهت در راه اعزام این تیم باعث شد تا کاروان ورزش ایران از رسیدن به مدال در بسکتبال بی نصیب بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها