دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای پیرایش زنانه و مردانه و مراقبت زیبایی مو و پوست در دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین شد.
کد خبر: ۵۹۰۱۷۲

به گزارش ایسنا، رجبعلی برزویی، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: با توجه به نیاز صنوف مربوط، دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای پیرایش زنانه و مردانه و مراقبت زیبایی مو و پوست از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین شد. وی اظهار کرد: برخی از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها برای اشتغال در آرایشگاه‌ها شامل مواردی چون طراحی مدل‌های پیرایش، تهیه ژورنال مدل مو، ارائه طرح یا مدل برای ساخت و تولید تجهیزات و محصولات آرایشی، ارائه طرح یا مدل برای ساخت و تولید تجهیزات و محصولات آرایشی، تحلیل و توسعه بازارهای محصولات و خدمات، برگزاری همایش‌ها و مسابقات زیبایی و روش‌های احیای موهای آسیب‌دیده است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها می‌توانند مشاغلی چون مدیر سالن‌های آرایش، انجمن‌ها، تالارها و اتحادیه‌ها، آموزشگاه‌ها، کارشناس طراحی مو، کارشناس تولیدکننده و فروشنده محصولات آرایشی و مربی آموزشی را احراز کنند.

برزویی تصریح کرد: تعدادی از دروس تخصصی این دوره‌ها شامل پیرایش و هویت اسلامی ایرانی، دیدگاه اسلام در پیرایش، سبک‌های پیرایش ملل مختلف، اجرای پیرایش مدل‌های ایرانی‌، فرم دادن مو به روش کوتاه کردن‌، کوتاهی مدرن و کلاسیک موی سر، متعادل‌سازی فرم مو نسبت به چهره و کنترل حجم مو به روش پیتاژ مو است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها