ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد:

آزادگان نماد مقاومت و پایداری ملت ایران در مقابل جبهه معاندین

حق با شماست

مشکلی به نام کمبود سرویس بهداشتی

یک شهروند از تهران: از شهرداری منطقه می‌خواهیم برای نصب صداگیر در انتهای کوچه شهید دستغیب در بلوار دکتر عبدی شهرک استقلال که به اتوبان آزادگان منتهی می‌شود، اقدام کند.
کد خبر: ۵۸۷۵۵۴

سربند از تهران: در حالی که در شهر تهران قدم به قدم رستوران تاسیس می‌شود، امیدواریم که نسبت به تاسیس سرویس‌های بهداشتی هم اقدام شود.

یک شهروند از رشت: از مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت می‌خواهیم به وضع اسفبار ترافیک این شهر رسیدگی کنند.

اکبر نجفی، دبیر از قم: از دولت جدید درخواست دارم حقوق فرهنگیان را افزایش دهد، زیرا با این میزان حقوق فعلی در صورتی که مستاجر نباشیم تنها قادر به گذراندن ده روز از ماه هستیم.

یک شهروند از خوزستان: با توجه به این‌که بنده 23 سال در منطقه عملیاتی خدمت کرده‌ام و اکنون تنها فرزندم که متولد 1373 است، دوران خدمت را سپری می‌کند، می‌خواستم از مسئولان نظام‌وظیفه سوال کنم آیا کسری خدمت به ایشان تعلق می‌گیرد؟

باقری از فاز 4 شهرک اندیشه تهران: در شهرک ما سوپرمارکتی است که بستنی‌هایی را که روی آن 1200 تومان درج شده است به مبلغ 1500 تومان به فروش می‌رساند.

یک شهروند: از دولت جدید انتظار داریم برای تغییر وضعیت پرسنل پیمانکار شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور اقدامات لازم را انجام دهد، چرا که هم‌اکنون تمام این امور نزد نماینده شرکت صبا متوقف شده و نزدیک به دو سال است که هیچ پرونده‌ای در این خصوص امضا نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها