به گزارش ایسنا، گروهی از پزشکان انگلیسی براساس یافتههای جدید خود اظهار کردند: کودکانی که بیشتر میوه و سبزی تازه مصرف کرده و کمتر از غذاهای فرآوری شده تغذیه میکنند معمولا به آلرژیهای غذایی مبتلا نمیشوند.
کیت گریمشاو از دانشگاه سوتامپتون انگلیس در این مطالعه خاطر نشان کرد: احتمالا موادغذایی فرآوری شده حاوی ترکیبات شیمیایی هستند که به بروز آلرژیهای غذایی دامن میزند.
گریمشاو و دستیارانش در این مطالعه دریافتند کودکانی که آلرژی غذایی ندارند بیشتر از موادغذایی سالم و خانگی و همچنین از میوهها و سبزیجات تغذیه میکنند.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....