به گزارش جام جم سرا به نقل از ایسنا، مریم مجتهدزاده افزود: لازم بود در زمینه افزایش فرزندآوری اقدامات فرهنگی انجام دهیم. بنابراین، در قالب طرح بازاریابی اجتماعی مادری جزوههایی را درباره مزایای جسمی و روانی فرزندآوری برای مادران و همچنین اثر آن بر تحکیم بنیاد خانواده در اختیار ائمه جماعات سراسر کشور قرار دادیم و این موضوع را در جلسهای با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات مطرح کردیم و در این جزوهها نیز به معایب کاهش فرزندآوری از نظر امنیتی و اقتصادی، و آثارش بر وابستگی ایران به نیروی کار کشورهای دیگر پرداختیم که در ادامه تقسیم کار ملی صورت گرفت و با تصویب مشوقهای فرزندآوری این کار در قالب این مصوبه ادامه یافت.
به گزارش ایسنا، بازاریابی اجتماعی مادری یکی از بحث برانگیزترین طرحهای مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در سال ۹۱ بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی«جامجم» با احمد ابوالقاسمی یکی از موفقترین قاریان قرآن و میزبان برنامه «محفل»
در گفتوگو با دکتر علیرضا کیخا معاون امور استانهای رسانه ملی مطرح شد
علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین:
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین: