به گزارش جام جم سرا به نقل از ایسنا، مریم مجتهدزاده افزود: لازم بود در زمینه افزایش فرزندآوری اقدامات فرهنگی انجام دهیم. بنابراین، در قالب طرح بازاریابی اجتماعی مادری جزوههایی را درباره مزایای جسمی و روانی فرزندآوری برای مادران و همچنین اثر آن بر تحکیم بنیاد خانواده در اختیار ائمه جماعات سراسر کشور قرار دادیم و این موضوع را در جلسهای با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات مطرح کردیم و در این جزوهها نیز به معایب کاهش فرزندآوری از نظر امنیتی و اقتصادی، و آثارش بر وابستگی ایران به نیروی کار کشورهای دیگر پرداختیم که در ادامه تقسیم کار ملی صورت گرفت و با تصویب مشوقهای فرزندآوری این کار در قالب این مصوبه ادامه یافت.
به گزارش ایسنا، بازاریابی اجتماعی مادری یکی از بحث برانگیزترین طرحهای مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در سال ۹۱ بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگوی «جامجم» با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح شد
دکتر امیدعلی مسعودی، استاد ارتباطات در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با علیرضا نصیری، قهرمان جوانان جهان
سفیر سابق ایران در پاکستان در گفتوگو با «جامجم» تشریح کرد