دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

درآمدزایی و اشتغال در صنعت گیم

نویسنده با سابقه عرصه کودک و نوجوان:

ترکیب قصه و جذابیت در تولیدات گیم ضروری است

نویسنده و شاعر با سابقه عرصه کودک و نوجوان گفت: دنیای کودک و نوجوان امروزه نیازمند به قصه ها و بازی های پیچیده تری با جذابیت های بصری است که بازی های رایانه ای بومی سعی در ترکیب این جذابیت ها با قصه های ایرانی دارند.
کد خبر: ۵۸۶۰۸۶
ترکیب قصه و جذابیت در تولیدات گیم ضروری است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مصطفی رحماندوست به ارتباط کودکان و نوجوانان با دنیای گیم اشاره کرد و گفت: مخاطب خود بازیگر اصلی در جریان گیم است و بر این اساس انتقال مفاهیم تربیتی و آموزشی از این طریق با سرعت بالا و اثر بیشتری انتقال می یابد.

وی تاکید کرد: بازی نامه و داستان بازی های رایانه ای علاوه بر بار دراماتیک توجه به زندگی ایرانی و باز سازی داستان های کهن فارسی را مورد توجه قرار دهد.

این نویسنده با سابقه عرصه کودک و نوجوان به روند برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به داوری در دوره قبلی و آشنایی با برخی استعداد های نوظهور بسیار شگفت زده شدم و بازی ها و بازی نامه ها در دوره گذشته از حد انتظار بالاتر بوده است.

رحماندوست نحوه داوری را بر اساس کشف استعداد های جدید و ذهن های خلاق و ابتکارات نو عنوان کرد و مسوولیت هیات داوران را بسیار اساسی و مهم خواند.

وی برگزاری جشنواره و نمایشگاه را در فضای کشور مهم و تاثیر گذار عنوان و اظهار امیدواری کرد که سطح داوری با توجه به آشنا بودن تیم داوران و ارتباط آن ها با دنیای گیم به کیفیت بازی های و بازی نامه های ارایه شده کمک کند و انگیزه شرکت کنندگان در جشنواره را بالاتر ببرد.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران 22 تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها