اتهام شماره هشت به مجری برنامه 90

طرفداری عادل فردوسی پور از علی دایی !

مدیرعامل استقلال با تمجید از عملکرد تیمش برابر سپاهان می‌گوید، عجیب است که رسانه ملی کسانی را که زحمت می‌کشند، می‌کوبد.
کد خبر: ۵۸۵۳۷۷
فتح‌الله‌زاده: آقای فردوسی‌پور حق داشتم استعفا بدهم؟


 علی فتح‌الله‌زاده با ابراز امیدواری از روند رو به جلوی استقلال اعتقاد دارد که باید با استقلال به گونه‌ای رفتار شود که با تیم ملی ایران برای صعود به جام‌جهانی برخورد شد. صحبت‌های او را با ایسنا در زیر می‌خوانید:

ابتدا درباره جلسه هیات مدیره استقلال صحبت کنید. بعد از آن جلسه هیچ‌گاه درباره صحبت‌های مطرح شده در آن اظهارنظر نکردید.

واقعیت این است که به شدت گرفتار کارهای اجرایی بودم. خودتان شاهد هستید که سال سختی را پشت سر گذاشتیم و سخت‌تر از آن وضعیت قراردادهای بازیکنان بود. وضعیت به گونه‌ای بود که تنها سه بازیکن ما قرارداد داشتند و همه هم و غم ما بسته شدن تیم بود و به گواه کارشناسان تیم بسیار خوبی را بستیم.

به خاطرم آمد که در برنامه «90» از استعفای شما با عنوان سوژه "نخ‌نما" یاد شده بود.

از تلویزیون انتظار تربیت دارم. مطمئنم اگر به آقای ضرغامی بگویید که در تلویزیون چنین چیزی پخش شده، ناراحت می‌شود. چه نخ‌نمایی شده؟ چرا ریشه‌ای به مساله نگاه نمی‌کنید؟ از فردوسی‌پور سوال دارم که آیا ناز کردم که استعفا داده‌ام یا این که حق داشتم و استعفا دادم؟ مردم از من و امثال من توقع دارند و از تلویزیون هم توقعاتی. تخریب چیز خوبی نیست. اول فصل قول‌وقرارهایی داشتیم. به هر حال این قول‌وقرارها تا حد زیادی انجام نشد و ترجیح دادیم که به کار ادامه ندهیم؛ چرا که شرایط مساعد نبود اما می‌بینیم که در عین تعجب رسانه ملی کسانی را که زحمت می‌کشند، می‌کوبد.

به همان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگردیم...

به دنبال تبلیغات شخصی که نیستم. برای تیمم تبلیغ می‌کنم. یک‌سری برنامه‌های اقتصادی داریم تا درآمدزایی را برای استقلال ایجاد کنیم. این برنامه‌ها در هیات مدیره مطرح شد و اعضای هیات‌مدیره با استقبال از این طرح‌ها نسبت به آینده ابراز امیدواری کردند. اگر کارها خوب پیش برود و تا عید برنامه‌ها جواب بدهد، می‌توانیم تا پیش از پایان فصل 90 درصد پول‌های قراردادها را پرداخت کنیم. البته شرط و شروطی هم مطرح است. اینها را می‌گویم که عده‌ای در آن زمان به ما نگویند که چه شد و چرا پول را ندادید؟ این شرط‌ها شامل پرداخت بودجه دولتی به ما و پیش رفتن کارهاست. مثلا این بودجه چیزی حدود 10 میلیارد تومان است و ما روی آن حساب ‌کرده‌ایم و قطعا اگر پرداخت نشود، دچار مشکلاتی خواهیم شد اما درباره کارهای اقتصادی اجازه دهید از آن چیزی نگویم. آن کارها در حال انجام است و بهتر می‌دانم که صحبت درباره آنها را به آینده موکول کنم.

بعد از شکست برابر سپاهان تا چه حد استقلال را آماده دیدار برابر فجرسپاسی می‌دانید؟

قطعا دیدار با فجرسپاسی در شرایطی برگزار می‌شود که از فکر شکست برابر سپاهان بیرون آمده‌ایم. برابر سپاهانی‌ها خیلی خوب بودیم و 10 موقعیت گلزنی داشتیم. بر بازی سوار بودیم و دو پنالتی حیاتی ما را نگرفتند. با این حال تیم ما آن‌قدر خوب بود که من را به آینده امیدوار کرد و این نمایش نشان از بزرگ بودن استقلال در این فصل دارد.

به عنوان سوال پایانی این امیدواری به استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا هم دارید؟

شرایط آسیا خیلی متفاوت است. متاسفانه شنیده‌ام در همان برنامه گفته‌اند که بوریرام تیم ضعیفی است. در حالی که این گونه نیست. حتی یک بار به ضرغامی هم گفتم که در پشت تریبون‌های صداوسیما نباید رنگ‌ها وجود داشته باشد و باید صحبت‌ها واقعا کارشناسی باشد. آنها بنیادکار ازبکستان را حذف کردند، چگونه ادعا می‌شود که بوریرام تیم ضعفی است؟ خود شما خبرنگاران بارها گفته بودید که استقلال در گروه "مرگ" قرار گرفته است. ما گروه مرگ را شکست داده‌ایم. برای من عجیب است که چرا عده‌ای نمی‌خواهند قبول کنند. در حال حاضر استقلال، استقلال تهران نیست، که یک تیم ملی است. دوستان باید کمک کنند و روحیه دهند تا استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی متفاوت نشان دهد. همان کاری که برای تیم ملی کردند و در سه بازی جواز حضور در جام‌جهانی را گرفتیم. قبول دارم که ما هم ضعف‌هایی داریم و مشکلاتی وجود دارد اما الان زمان این انتقادات نیست و همه باید از استقلال حمایت جانانه‌ای انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها