متهمان به سرقت از یک دفترخانه و چند خانه اعتراف کردند

دستگیری 7 دزد مسلح در عملیات ویژه

دزد مسلح و همدستش به آخر خط رسیدند

مرد مسلح و همدستش که با تهدید راننده کامیون در یکی از جاده‌های شهرستان عنبرآباد، 80 هزار تومان پول اورا دزدیده و متواری شده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۰۵۴۴
دزد مسلح و همدستش به آخر خط رسیدند

به گزارش جام‌جم، سرهنگ محمد بیدمشکی، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در استان کرمان در این باره گفت: اوایل اسفند سال گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهر تماس گرفت و از حمله دو مرد مسلح و سرقت پول‌هایش خبر داد.

در پی این تماس، ماموران به محل حادثه اعزام و در تحقیق از مردی که صاحب کامیون بود، متوجه شدند، او در حال حرکت با کامیون خود بوده که ناگهان با شنیدن صدای گلوله، خودرویش را متوقف می‌کند.

وی افزود: در این‌موقع دو مرد که یکی از آنها سلاح کلاشینکف به دست داشته، او را از خودرویش خارج کرده و کامیون را بازرسی می‌کنند، اما چیزی پیدا نمی‌کنند.

سرقت مسلحانه برای 80 هزار تومان پول

بیدمشکی خاطرنشان کرد: در ادامه معلوم شد، مهاجم مسلح و همدستش پس از بازرسی بدنی مرد کامیون‌دار، مبلغ 80 هزار تومان وی را سرقت و با شلیک چند تیر هوایی و ایجاد رعب و وحشت با موتورسیکلت فرار می‌کنند.

2 متهم فراری سابقه‌دار بودند

وی گفت: با شروع تحقیقات و به دست آمدن تصاویر رایانه‌ای دزد مسلح و همدست فراری‌اش، معلوم شد تصاویر متهمان به دو مرد سابقه‌دار که به اتهام تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت و دزدی پیش از این به زندان افتاده بودند، شباهت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: با مشخص شدن هویت دو متهم فراری، پاتوق‌های آنها زیر نظر گرفته شد تا سرانجام پنج ماه پس از وقوع حادثه، مخفیگاه یکی از متهمان فراری در یکی از روستاهای عنبرآباد شناسایی و او را دستگیر شد.

اعتراف به دزدی مسلحانه

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت مسلحانه از مرد کامیون‌دار با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

در تحقیق از متهم معلوم شد آنها شاکی را از یک مرکز باربری تعقیب و گمان می‌کردند او بابت تحویل محموله، پول خوبی گرفته است بنابراین او را در مکانی خلوت به دام انداخته و با تهدید سلاح، 80 هزار تومان پول وی را دزدیده و فرار می‌کنند.

بیدمشکی افزود: با اعتراف مرد مسلح، مخفیگاه همدست او دو روز پیش شناسایی و وی نیز دستگیر شد.

بنا بر این گزارش، با اعتراف متهمان به این دزدی مسلحانه، برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
آخه دزدی به خاطر 80هزار تومان وقعا كه خجالت آوره
قدرت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
هرنوع سرقت مسلحانه (محارب باخدا)بایداعدام شوند
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
دزدی آخر و عاقبت ندارد ، آخرش گیر می افتند و باید پشت میله های زندان عمر سپری كنند ، هر كسی سارق بوده گیر افتاده . یك لقمه نان حلال خیلی بهتر است از پول دزدی باد آورده است .
حسین خاكی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
نباید به این قضیه اینجور نگاه كرد كه ای بابا 80هزار تومن پولی نیست و متهمین را سرسری گرفت بلكه باید به شدت با انها برخورد شود چرا كه اگر پاش می افتاد و مال باخته از پرداخت پول ممانعت میكرد میدیدیم كه بنده خدا رو چه بسا كه نمیكشتن پس نتیجه اشد مجازات برای مجرمین

نیازمندی ها