برای متوقف کردن پرونده وینگادا در کمیته انضباطی در فیفا؛

هنوز نامه‌ای به پرسپولیس نرسیده است

رویانیان خبر داد:

بدهی پرسپولیس به وینگادا تسویه شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، از پرداخت مابقی مطالبات نلو وینگادا سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارش و تسویه حساب نهایی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۸۷۸
بدهی پرسپولیس به وینگادا تسویه شد


به گزارش سایت جام جم  ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران ، محمد رویانیان گفت: نلو وینگادا سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرده و مدعی دریافت مطالباتی نزدیک به ۴۵۰ هزار دلار شده بود.
رویانیان اضافه کرد: در این راستا، بخش حقوقی باشگاه پیگیری های لازم را انجام داد و ادعاهایی را مطرح کرد. در ادامه مذاکراتی نیز با خود وینگادا انجام شد و در نهایت مقرر گردید ۳۵۰ هزار دلار به این مربی پرتغالی و دستیارش پرداخت کنیم.
وی ادامه داد: هفته گذشته اقدام به تهیه ۲۴۰ هزار دلار کرده و آن را به وینگادا و دستیارش پرداخت کردیم. به هواداران گفته بودیم نگران این پرونده نباشند. به رغم شرایط فعلی، با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، این پرونده را پیگیری کرده و برای بستن آن، تلاش هایی کردم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: خوشبختانه ۱۱۰ هزار دلار باقیمانده نیز امروز (دوشنبه) با مساعدت و حمایت مالی بعضی از دوستان به حساب وینگادا واریز شد. به این ترتیب مطالبات وینگادا را به طور کامل پرداخت کردیم و تسویه حساب نهایی با وی و دستیارش انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها