انتقامشان را از ژاپن می‌گیریم

خسوس: باید به تیم بانوان ایران افتخار کرد

خسوس پس از نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در بازی های داخل سالن، اظهار کرد: به نظر من فوتسال بانوان ایران در حد پدیده ظاهر شد.
کد خبر: ۵۷۶۶۴۰
خسوس: باید به تیم بانوان ایران افتخار کرد


 سرمربی تیم فوتسال مردان ایران پس از کسب اولین مدال تاریخی بانوان اظهار کرد: بازی بسیار نزدیک بود و ایران چند فرصت خوب داشت که می توانستیم از آن استفاده کنیم اما متاسفانه نشد. هر دو تیم لیاقت قهرمانی را داشتند و در فینال بسیار عالی ظاهر شدند.

وی افزود: تیم ایران کارش را به خوبی انجام داد ولی ژاپن هم تیم قدری بود. ایران می توانست از فرصت ها استفاده کند و نتیجه را به نفع خود به پایان برساند. قبل از این که نیمه دوم تمام شود ایران سه فرصت گلزنی داشت و در وقت اضافه اول هم دو فرصت قطعی داشتیم اما ورزش یعنی همین.

خسوس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان ایران در برخی دقایق بازی استرس زیادی داشتند و مرتکب اشتباه شدند،‌ گفت: وقتی در فینال بازی می کنید یعنی امکان قهرمانی دارید بنابراین استرس زیاد است. وقتی در فینال برای اولین بار حضور پیدا می کنید هیجان بالاست و ممکن است آسیب ببینید.

وی با بیان این که چهره ایران را قهرمان دیدم، اضافه کرد: لحظاتی از بازی بود که ایران می توانست قهرمانی را به نام خود کند. دقیقا در سه دقیقه آخر وقت معمول ایران می توانست برنده بازی باشد.

سرمربی تیم فوتسال مردان با بیان این که فردا انتقام تیم بانوان را از ژاپن می گیریم، ادامه داد: ما دیدیم که راه قهرمانی را چطور باید طی کرد. به نظرم باید به تیم بانوان افتخار کنیم و بسیار مفتخرم که چنین تیمی در ایران داریم.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره این که حضورش تا چه حد در موفقیت تیم بانوان تاثیرگذار بوده است، گفت:‌ فکر می کنم هر چه که تیم ایران به دست آورد باید به پای خودشان نوشت نه من. به نظرم خودشان هر آنچه که داشتند به نمایش گذاشتند. من از زمانی که به ایران آمدم تمرینات آن ها را زیر نظر دارم و به تیم بانوان ایران مشاوره می دهم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها