پلیس هنوز سرنخی از این پرونده پیچیده به دست نیاورده است

معمای دختر گمشده و جسد ناشناس

کشف جنازه کارمند بریتانیایی که مفقود شده بود پلیس را در برابر معمای پیچیده‌ای قرار داد. جسد این دختر 26 ساله که فرانکی وارن نام داشت، دو روز پس از ناپدید شدن او پیدا شد. این دختر پس از ترک کردن خانه هرگز بازنگشت تا این‌که ابتدا خودرو و سپس جسدی که گمان می‌رود متعلق به او است، کشف شد.
کد خبر: ۵۷۶۲۷۵

پدر فرانکی کارگر کارخانه و 46 ساله است. او درباره این واقعه می‌گوید: روز بعد از ناپدید شدن فرانکی خودروی دخترم را که در فاصله‌ای دور از خانه و در نزدیکی منطقه جنگلی پارک شده بود، دیدم اما به فکرم نرسید، ممکن است اتفاق بدی افتاده باشد. من فکر می‌کردم شاید دخترم شب را نزد یکی از دوستانش می‌گذراند و این خودرو هم متعلق به او نیست، بلکه صرفا شبیه آن است.

او ادامه داد: احساس کردم در خودرو بخوبی بسته نشده است اما توقف نکردم. چون باران شدیدی می‌بارید. به نظرم رسید سوییچ روی خودرو است و روی صندلی کنار راننده نیز یک کیف دیده می‌شد.

پیامی از نامزد فرانکی نیزهمان زمان در فیس بوک منتشر شد که در آن آمده بود: نامزدم مفقود شده. او چنین شخصیتی ندارد که بی‌خبر به جایی برود به همین خاطر بسیار نگران او هستم. تو را دوست دارم عزیزم و می‌خواهم سالم به خانه برگردی.

او سپس برای تکمیل جستجو به پلیس ملحق شد. دیگر اعضای خانواده و دوستان فرانکی نیز بعد از گم شدن او به کمک پلیس رفتند و دو روز به صورت شبانه‌روزی به جستجو پرداختند اما موفق نشدند فرانکی را زنده پیدا کنند. پلیس در آن دو روز همه منطقه را به همراه سگ‌های زنده‌یاب به دقت جستجو کرد و یک بالگرد نیز به گشت‌زنی هوایی پرداخت. این بالگرد برای یافتن فرانکی در تاریکی از اشعه مادون قرمز استفاده می‌کرد و سرانجام جستجوها نتیجه‌ای داد و جسد یک زن پیدا شد.

پلیس مطمئن نیست جسد کشف شده متعلق به فرانکی باشد و اعلام کرده جنازه باید برای بررسی بیشتر و تشخیص هویت به پزشکی قانونی فرستاده شود اما به احتمال زیاد او همان دختر ناپدید شده، است.

مامور آگاهی که مسئول جستجو برای یافتن فرانکی بود، گفته است پلیس شرایط سخت خانواده او را درک می‌کند و برای آنها آرزوی صبر و آرامش دارد. پلیس محلی نیز در توییتر خود نوشته است: جستجوی ما پایانی تلخ داشت. ما با خانواده فرانکی ابراز همدردی می‌کنیم.

با این حال به نظر می‌رسد خانواده و دوستان فرانکی هنوز ناامید نشده‌اند و به جستجوی خود ادامه می‌دهند. آنها از زمانی که جسد ناشناس پیدا شده در شوک هستند. صفحه‌ای در شبکه اجتماعی فیس بوک برای فرانکی درست شده با این عنوان که فرانکی هنوز پیدا نشده است.

پیام‌های زیادی نیز در این صفحه منتشر شده است. از جمله یکی از دوستان او نوشته است: خواهش می‌کنم ناامید نشوید. او دوست واقعی من است. شخصیت او به گونه‌ای نبود که بخواهد کسی را ناراحت کند. خواهش می‌کنم ناامید نشویم. ما نمی‌توانیم آرام بگیریم تا این‌که مطمئن شویم وضع و سرنوشت او چیست. شاید آن جسد برای فرانکی نباشد.

علت ترک خانه توسط فرانکی هنوز مشخص نشده است. دوستانش گفته‌اند او کیف یا پول همراه خود نداشت و تنها دارایی همراهش، بنزین داخل باک خودرویش به ارزش 20 پوند بود. بنابراین به نظر نمی‌رسد او مورد سرقت قرار گرفته باشد.

پلیس اعلام کرده است در حال حاضر چیزی را تائید نمی‌کند اما احتمال این‌که این یک جنایت شامل آدم‌ربایی و قتل باشد را از نظر دور نخواهد داشت.

منبع: دیلی میل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها