حزب بعث عراق با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یکی از دو نفری که صدام،‌ دیکتاتور عراق را اعدام کردند، کشته است. دولت عراق هنوز این خبر را تأیید نکرده است.
کد خبر: ۵۷۳۳۲۰
عامل اعدام صدام  کشته شد

به گزارش شبکه خبری بی.بی.سی، در اطلاعیه حزب بعث مشخص نشده فردی که صدام را اعدام کرده چه زمانی کشته شده است اما در این اطلاعیه آمده که این مرد، محمد نصیف مالکی نام داشته و یکی از دو مرد نقاب پوشی بوده که طناب دار را به گردن صدام انداختند.

در این اطلاعیه ادعا شده که محمد نصیف مالکی از خویشاوندان نوری مالکی است و پیش از حمله آمریکا به عراق در شهر طویریج (هندیه) در استان کربلا که زادگاه نوری مالکی است میوه فروش بوده است اما بعدا به تیم محافظان شخصی نوری مالکی می پیوندد.

حزب بعث اعلام کرده که افراد مسلح، محمد نصیف مالکی را در جاده بین شهر یوسفیه به بغداد در جنوب پایتخت در دام انداخته و به رگبار گلوله بسته‌اند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
۰
۰
در دنیا همیشه خیر و شر در تقابل بوده اند معلوم است افراد شیطان صفت و جانی كه گوش به فرمان صدام ظالم و ستمكار بوده‌اند.منافع و موقعیت خود را از دست داده اند. و این چنین افراد هم اكنون در سوریه كه خود را مرید و تابع و نسل معاویه و یزید پلید و منفور میدانند دست به چه جنایاتی می زنند ولی باید بدانند كه خداوند متعال فرموده هرگز گروه ستمگران را هدایت نخواهد كرد.

نیازمندی ها