بازیکن فصل پیش و محبوب هواداران پرسپولیس از طریق یکی از دوستان مشترک به مدیرعامل سرخپوشان اولتیماتوم داده است.
کد خبر: ۵۷۳۱۴۶
پیام شدیداللحن و تهدیدآمیز علی کریمی برای رویانیان

علی کریمی یکی از مخالفان شدید شیوه مدیریت رویانیان است. او اگر چه طی این مدت ترک عادت کرده و برخلاف سال های گذشته در رسانه‌ها به رویارویی مستقیم با مدیرعامل پرسپولیس نپرداخت. اما تردید نداشته باشید که این سکوت چندان ادامه دار نخواهد بود. به خصوص که خبرهایی دیروز به گوشمان رسید.

خبری که دیروز گرفتیم حاکی از آن است که جادوگر محبوب پرسپولیسی‌ها چند روز قبل از طریق یکی از دوستان مشترک به محمد رویانیان پیغام، بهتر است بگوییم اولتیماتوم، داد. علی کریمی به رویانیان پیغام داده که اگر تا هفته آینده چک‌هایی که در اختیار او قرار داده‌اند نقد نشود، علیه مسئولان پرسپولیس و شخص رویانیان مصاحبه کرده و تمام مسائلی را که تا به امروز بر زبان نیاورده را رسانه‌ای خواهد کرد.

جالب این که پیغام موثر افتاد و رویانیان طی چند روز اخیر تلاش زیادی کرده تا با کریمی تماس گرفته و چند کلامی با او صحبت کند. اما شنیدیم که علی کریمی به این اقدام سردار روی خوش نشان نداده و هیچکدام از تماس‌های او را پاسخ نداده است. اما کریمی پس از پاسخ ندادن به تماس های تلفنی رویانیان باز هم از طریق همان دوست مشترک به رویانیان پیغام داده که بهتر است به جای تماس گرفتن تکلیف چک‌هایی را که دست او دارد مشخص کرده و از آن مهمتر معلوم کند که صاحب واقعی این چک‌ها چه کسی است!

به هر حال با توجه به خصوصیات اخلاقی کریمی و با شناختی که رویانیان در این مدت از برخوردهای این بازیکن محبوب پیدا کرده، تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند مبلغی را برای پرداخت مطالبات علی کریمی فراهم کند.

به هر حال مدیرعامل سرخپوشان با هوش‌تر از آن است که نداند همین حالا به واسطه عدم جذب علی کریمی جایگاهش را تا حد زیادی در بین سکوها از دست داده و شاید ترس از این دارد که تنها چند مصاحبه از این بازیکن محبوب و صریح و بیان برخی مسائل پشت پرده کافی است تا تتمه محبوبیت او هم در بین هواداران پرتعداد پرسپولیس از بین برود. به هر حال شک نکنید که اگر رویانیان تکلیف چک‌ها و مطالبات فصل قبل علی کریمی را مشخص نکند، روزهای سخت و پرمخاطره‌ای را در پیش خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها