حاشیه‌های دیدار اعضای تیم ملی فوتبال با رییس جمهور

پاداش 50 میلیونی و حواله ورود خودرو

چهارشنبه‌ شب اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در نهاد ریاست جمهوری واقع در پاستور با دکتر محمود احمدی‌نژاد دیدار کردند.
کد خبر: ۵۷۲۷۷۸
پاداش 50 میلیونی و حواله ورود خودرو


در این دیدار قرار شد که به بازیکنان تیم ملی فوتبال پنجاه میلیون تومان پول نقد و همچنین یک حواله خودرو جهت ورود خودروی خارجی به کشور اعطا شود.

ورود خودروی خارجی به کشور ممنوع است ولی در جلسه اخیر هیات دولت، در راستای تشویق بازیکنان تیم ملی تصمیم بر این گرفته شد که به همه اعضای تیم ملی فوتبال اجازه داده شود که خودرویی که می‌خواهند از خارج از کشور وارد کنند.

همچنین در این مراسم حمایل ملی با نشان پرچم ایران که در قالب یک شال بود، به کی‌روش مربی تیم ملی فوتبال ایران و نکونام کاپیتان تیم ملی ایران اهدا شد.

در این مراسم، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور کشورمان، کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران، نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال، کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و عباسی وزیر ورزش و جوانان صحبت کردند.

در این دیدار که در فضای بسیار صمیمانه برگزار شد و در بسیاری از مواقع رییس جمهور اعضای تیم ملی را به اسم کوچک صدا می‌زد، پس از پایان جلسه، اعضای تیم ملی با رییس جمهور عکس یادگاری گرفتند.

احمدی‌نژاد در هنگام ورود به محل برگزاری این مراسم، با تک‌تک بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم ملی دست داد و وقتی آندرانیک تیموریان را دید که پرچم جمهوری اسلامی را به بدن خود بسته بود، به او گفت: از اینکه دست شما شکسته، بسیار ناراحت شدم.

رییس جمهور همچنین به رضا قوچان‌نژاد نیز گفت: باریک‌الله و از وی به خاطر بازی خوبش تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم، برخی از اعضای دولت همچون الهام سخنگوی دولت، رحیمی معاون اول رییس جمهور، حسینی وزیر اقتصاد و دارایی، موسوی رییس دفتر رییس جمهور، عباسی وزیر ورزش و جوانان، بهداد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور، محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور و... حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
۰
۰
بردشون بیشتر از این ارقام ارزش داشت واسمون ! ممنون كه مردم رو شاد كردین

آقای قوچان نژاد فوق العاده كار كرد... مباركتون باشه ان شا الله
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها