پس از پیروزی 3 بر صفر برزیل مقابل فرانسه

اسکولاری : فرانسه تحلیل رفته بود

لوییس فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل فرانسه گفت: حالا با اطمینان بیشتری به جام کنفدراسیون ها می رویم.
کد خبر: ۵۶۹۹۳۳
اسکولاری : فرانسه تحلیل رفته بود


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ این برایمان خیلی مهم بود که پیش از جام کنفدارسیون ها تیم را به طور کامل بسازیم. وی گفت: در دیدار با فرانسه بازیکنان برزیل به اندازه کافی خوب بودند اما به نظر می آمد در میان فرانسوی ها فقط بنزما خوب است، او فراتر از سایر بازیکنان معمولی فرانسه بود. این دیدار کمک زیادی به ما کرد اما فرانسوی ها هم با وجود شکست سه بر صفر خیلی نفع بردند.
سرمربی تیم ملی برزیل در کنفرانس پس از بازی افزود: فرانسه در نیمه اول تلاش بیشتری برای جنگیدن داشت اما هرگز در طول 90 دقیقه نتوانست به کل بازی مسلط شود. آنها در طول بازی کاملا تحلیل رفته بودند و هر چقدر زمان پیش می رفت توانایی و قدرتشان برای نفوذ به سمت دروازه برزیل و گلزنی کم و کمتر می شد.
اسکولاری عنوان داشت: هالک در سمت راست برزیل فوق  العاده ظاهر شد اما من نگران بودم او با حرکات بی محابایی که انجام می داد خود را در معرض مصدومیت قرار بدهد . بقیه بازیکنان برزیل هم خوب بودند. در حقیقت وقتی تیم سه بر صفر پیروز شده است نمی توان گفت که دقیقا چه کسی از همه بهتر بود.
برزیل آخرین بار در سال 1992 دو بر صفر مقابل فرانسه به پیروزی رسیده بود. اما در شش دیدار بعدی خود چهار بار مغلوب فرانسوی ها شد که یک بار آن در فینال جام جهانی فرانسه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها