مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی خداحافظی میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، در تیم تحت رهبری ژوزه مورینیو به میدان رفت؛ دیداری که در آن تیم منتخب دنیا 4 بر 3 بر ژرمن‌ها غلبه کرد.
کد خبر: ۵۶۹۰۴۹

این بازی در شرایطی در اشتوتگارت آلمان برگزار شد که در تیم منتخب دنیا ستارگانی چون ینس‌لمن، آده‌بایور، برباتوف، ریکاردو کاروالیو، امرسون، مایکل اسین، لوتار ماتیوس، فلورین مالودا، فیلیپ لام، پاول ندود، آندره شوچنکو، دیدیه دروگبا و مهدی مهدوی‌کیا حضور داشتند و در تیم یاران میشائیل بالاک؛ رنه آدلر، تورستن فرینگس، دتمار هامان، میروسلا​و​کلوزه، اولاف مارشال، مرته ساکر، صالح حمیدزیچ، اشنایدر و کریستین وورنز حضور داشتند و مربیگری آن بر عهده رودی فولر بود.

مهدوی‌کیا در شرایطی در این بازی خداحافظی حضور یافت که خودش مانند دیگر ستارگان فوتبال کشورمان چندی پیش به شکلی که برازنده او و افتخاراتش نبود از فوتبال خداحافظی کرد. او درباره بازی خداحافظی بالاک گفت: واقعا بازی لذت‌بخشی بود. انسان از نحوه برگزاری بازی و نظم و انضباط دعوت از بازیکنان برای حضور در این دیدار، لذت می‌برد؛ بازیکنان بزرگی که از کشورهای مختلف دنیا در این بازی حضور داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش ایسنا که نمی‌خواهید شبیه چنین بازی خداحافظی را برای خودتان در ایران برگزار کنید، گفت: در ایران فراهم کردن چنین شرایطی سخت است. در فکرش هستم که در آلمان چنین دیداری تدارک ببینم. البتـه شاید به این شکوه نباشد. 11 سال در آلمان و هشت سال در هامبورگ بازی کرده‌ام. در همه این سال‌ها حتی بعد از خداحافظی از هامبورگ، هواداران این تیم به من نهایت محبت را داشتند. دوست دارم در یک بازی خداحافظی کنار آنها باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها