کمیته فنی فدراسیون، تکلیف علیرضا نصرآزادانی را مشخص می‌کند

کاپیتان تیم ملی تکواندو در خطر حذف

رقابت‌های جهانی تکواندو در شرایطی از بیست و دوم تیر در مکزیک آغاز می‌شود که با وجود اعلام ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در این پیکارها، علیرضا نصرآزادانی کاپیتان تیم تاکید دارد حاضر نیست در وزن چهارم روی شیاپ چانگ برود؛ موضعی که نصر را با تهدید خط خوردن از تیم ملی مواجه کرده است.
کد خبر: ۵۶۹۰۴۸

پس از آن‌که کادرفنی تیم ملی تکواندو از احسان نقیب‌زاده، هادی مستعان، محمد خمسه، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی‌زواره، امید عمیدی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی به عنوان هشت تکواندوکار اعزامی به رقابت‌های جهانی نام برد، نصرآزادانی باتجربه‌ترین عضو این تیم که پس از کنار رفتن یوسف کرمی به عنوان کاپیتان جدید انتخاب شده است، تاکید کرد که حاضر نیست در وزن چهارم( 68 کیلو) مسابقه بدهد، چرا که نمی‌تواند شش کیلو وزن کم کند و در همان وزن پنجم روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

نصرآزادانی در این باره تصریح کرد: حضور در وزن چهارم به سلامتم ضربه می‌زند. من قبل از این بارها در وزن چهارم مبارزه کردم و مدال‌آوری هم داشتم، اما دوست دارم در وزنی به مسابقه‌های جهانی بروم که احتمال موفقیتم بیشتر است و می‌دانم که در وزن چهارم نمی‌توانم توانمندی​ام را نشان دهم.

این اظهار نظر نصر آزادانی خیلی زود با واکنش مرتضی کریمی، سرمربی تیم ملی مواجه شد . کریمی تهدید کرد چنانچه این تکواندوکار تا امروز(شنبه) در اردوی تیم ملی حاضر نشود خط خواهد خورد. نصرآزادانی گرچه به دنبال این تهدید اعلام کرد در تمرین تیم ملی حاضر می‌شود، اما کریمی همچنان اصرار دارد در وزن چهارم روی شیاپ چانگ برود.

این شرایط در حالی برای تیم ملی پیش آمده که قرار است امروز پس از شروع دور جدید تمرینات، جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون، کادر فنی تیم ملی، مدیر فنی تیم ملی و ناظر کمیته المپیک برگزار و در این باره تصمیم‌گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها