کد خبر: ۵۶۸۹۳۰
بائو: فردا از استقلال جدا می‌شوم

میثم بائو در گفت و گو با فارس در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: من منتظر کسی نمی مانم که کسی به من زنگ بزند و فردا تیم جدیدم را معرفی می کنم.

وی افزود: متاسفانه پارسال آن همه حرف و حدیث برای من درست کردند که با رفاقت فلانی و فلانی ها به این تیم آمدم اما من زیر دین کسی نمی مانم.من فقط به این فکر هستم که پول حلال سرسفره خانواده ام ببرم. ۱۳ سال است که در این فوتبال بازی می کنم و تا روز آخر تمرین نسبت به تیمم دین خود را ادا می کنم.

بائو در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: من از این اخلاق ها ندارم که زنگ بزنم که بگویم آیا من را می خواهید یا نه.هر جا که با عزت و احترام من را بخواهند اگر بندرعباس هم باشد می روم. اینجا پهلوان زنده را عشق است. اگر یک باشگاه بازیکن را می خواهد باید با او تسویه کنند و بلافاصله تکلیفش را روشن کنند.

وی در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال کسی با او تماس گرفته یا خیر گفت: هیچ کس به من زنگ نزده و من هم فردا تیم جدیدم را اعلام می کنم.اول باید سال قبل را با ما تسویه کنند چون آقایان به یکسری پول دادند و بقیه هم پولی نگرفتند و این رسم باشگاهداری نیست.

بائو در خصوص سختی هایی که امسال کشیده است گفت: صد صدر صد سختی کشیدم.متاسفانه در استقلال به یکسری ها اعتماد کردم که اشتباه بود اما قسمت اینگونه بود. امسال یکی از سال های خوب فوتبالی من بود اما کمتر به من بازی رسید.

وی در خصوص اینکه آیا جدایی اش از استقلال قطعی است یا خیر گفت: به احتمال خیلی زیاد فردا از استقلال جدا می شوم.با یکی دو تیم مذاکرات خیلی خوبی داشتم که فردا یکی از آنها را نهایی خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها