قائم‌مقام سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: دو‌میلیون نفر در کشور در قالب کانون‌های مختلف اعم از دانشجویی و دانش‌آموزی در این سازمان عضویت دارند.
کد خبر: ۵۶۷۱۸۸

به گزارش ایسنا، محمدحسین جوادی افزود: با توجه به وجود 800 کانون دانشجویی هلال احمر در کشور، 400 هزار نفر از دانشجویان با این سازمان همکاری می‌کنند.

وی با بیان این‌که 300 کانون دانشجویی هلال احمر در حوزه‌های علمیه کشور فعالیت می‌کنند، یادآور شد: کانون‌های هلال احمر در روستاها، محلات، مدارس و مهدهای کودک نیز فعال است.

جوادی خاطرنشان کرد: بیشتر آموزش‌های موجود در کانون‌های هلال احمر مدارس و مهدهای کودک روی آشناسازی نوجوانان با آموزش‌های مقدماتی کمک‌های اولیه متمرکز است.

وی با اشاره به اجرای طرح دادرس در مدارس کشور بیان کرد: دراین طرح، دانش‌آموزان برای حضور در شرایط سخت، آمادگی‌های لازم را آموزش می‌بینند.

جوادی یادآور شد: با توجه به وجود 3000 دانشگاه در کشور، بسترسازی حضور پررنگ در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به طرح کاروان‌های نیکوکاری در حوزه بسیج اجتماعی جوانان هلال احمر تاکید کرد: سال گذشته 1020 کاروان نیکوکاری از روستاهای کشور بازدید کردند.

قائم‌مقام سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به ورود این سازمان به کانون‌های اصلاح و تربیت و بندهای زندان جوانان خاطرنشان کرد: هم اکنون یکصد بند زندان جوانان با هدف آموزش اصول جمعیت و تغییر سبک زندگی جوانان بزهکار راه‌اندازی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها