یکی از زلزله‌زدگان بخش گوهران شهرستان بشاگرد به دلیل مصرف آب‌ آلوده به بیماری هپاتیت مبتلا شد.
کد خبر: ۵۶۴۵۳۷

به گزارش مهر، زلزله‌های شهرستان بشاگرد که قدرت بزرگ‌ترین آنها 6.2 ریشتر بوده، به بیش از 70 درصد واحدهای مسکونی روستاهای این شهرستان آسیب وارد کرده و به مرگ یک نفر و زخمی شدن بیش از 17 نفر در این شهرستان منجر شده است.

علاوه بر این خسارات که مشکلات فراوانی را برای مردم شهرستان بشاگرد ایجاد کرده، یکی از زلزله‌زدگان نیز به بیماری هپاتیت A مبتلا شده است.

ابوالفضل چابک، هشت ساله یکی از اهالی بخش گوهران شهرستان بشاگرد که در روزهای نخست وقوع زلزله آب آلوده مصرف کرده بود، هم‌اکنون به بیماری هپاتیت A مبتلا شده است.

حیدر چابک، پدر ابوالفضل چابک در این رابطه به مهر گفت: متاسفانه فرزندم در دو روز نخست وقوع زلزله و پیش از رسیدن آب‌های معدنی از آب ناسالم و غیربهداشتی مصرف کرد و سپس علائم مشکوکی همچون زرد‌شدن چشم‌ها، تغییر رنگ زبان و حالت تهوع در وی دیده شد.

وی ادامه داد: پزشکان مستقر در بخش گوهران پس از معاینه فرزندم، او را به بیمارستان شهر میناب منتقل کردند و پس از انجام آزمایش‌ها مشخص شد پسر هشت ساله‌ام به بیماری هپاتیت A مبتلا شده است.

چابک افزود: فرزندم هم‌اکنون در بیمارستان میناب بستری است و مراحل درمانی را طی می‌کند که امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط بهتری پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: به علت وقوع زلزله‌های پیاپی در بخش گوهران شهرستان بشاگرد، منزل بنده نیز تخریب شده و من به همراه خانواده‌ام در چادر اسکان یافته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها